Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Podsumowanie Dzikie Wyzwanie u Orlicy

Będę szczera - gdyby nie tygrys w pierwszym tygodniu, nie wzięłabym udziału :)
Jestem jednak zadowolona, ponieważ było kilka wzorów i technik, które chciałam wykonać, ale zawsze było nie po drodze a tu wpasowały się idealnie.
Dziękuję Orlicy za organizację i możliwość wzięcia udziału :D
Po raz kolejny udało mnie się zaliczyć wszystkie tygodnie, choć nie pamiętam, czy wyrobiłam się z nimi w czasie :)

Tydzień 1 "tygrys"
Tydzień 2 "kameleon"
Tydzień 3 "papuga" nr1
Tydzień 3 "papuga" nr2
Tydzień 4 "flaming"
Tydzień 5 "żaba"
Tydzień 6 "wąż"
Tydzień 7 "chrabąszcz"
Tydzień 8 "motyl"

Pozdrawiam :D

17 komentarzy:

  1. Papuga nr 1 i żaba to moje 2 najulubieńsze wzory :) Ogólnie wszystkie pazurki bardzo ładnie CI wyszły :))

    Udanego weekendu :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory, jesteś bardzo pomysłowa, jednak moje serce skradły przede wszystkim te trzy : papuga, żaba motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też brałam udział, ale niestety nie dałam rady wszystkiego w czasie zrobić :D

    Twoje wzory natomiast wszystkie wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim faworytem wśród Twoich prac jest wąż i żaba :D Świetny projekt :) Szkoda, że nie dowiedziałam się odpowiednio wcześnie o nim :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace pomysłowe i piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kameleon, flamin i żaba wyszły ci moim zdaniem najlepiej, świetne prace ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jak kolorowo :)
    Podoba mi się żaba, waz i motylki. No i żółta papuga ma uroczy pyszczek :p

    OdpowiedzUsuń
  8. kameleon i papuga skradły moje serducho^^

    OdpowiedzUsuń
  9. i ten słodki chrabąszcz <3 :D flaming mi się bardzo bardzo bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful series, Love the parrot and the tiger! The flamingo is very chic. Kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie dla mnie tygrys najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam