Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Podsumowanie Owocowy Projekt

Ech, ten projekt chyba byłby mi najbliższy i najwięcej frajdy sprawił.
Cudowne 9 tygodni (bosz, jak to szybko zleciało!!!).
Nie wszystkie projekty trafiły do organizatorki, ale wszystkie zaliczyłam :D
Diunay, dziękuję za świetną zabawę. :*
A przede wszystkim przesłodki banerek, który tyle czasu cieszył K.O.cie oczka ^^

 Tydzień 1 "truskawka"

 Tydzień 2 "pomarańcza"

 Tydzień 3 "cytryna"

 Tydzień 4 "kiwi"

 Tydzień 5 "jabłko"

 Tydzień 6 "grejpfrut"

 Tydzień 7 "ananas"

 Tydzień 8 "arbuz"

 Tydzień 9 "winogrono"

17 komentarzy:

  1. Ananas i winogrono rządzą :D i jeszcze jabłkowy ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej ananas, winogrono i kiwi. A jabłko kojarzy mi się z cukierkami odpustowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawka i ananas są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawka, ananas i winogrono są moimi faworytami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie to wszystkie świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdobienia robiłaś. najbardziej podoba mi się kiwi, ananas arbuz i ostatnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z buźkami są rozbrajające!:)

    Co do białego pisaku-ja też na niego chorowałam, jak masz gdzieś w pobliżu drogerię Wispol to teraz Adosy teksturkowe są po 5,99 zł, więc opłaca się, chociażby tylko do spróbowania. Ja żałuję, że nie wzięłam czerwonego jeszcze:(


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam niestety :(
      nigdzie u siebie ich nie widziałam :(

      Usuń
  9. cudowne wszystkie!.. kiwi najbardziej zabawne.. a winogrona.. WOW......:)

    OdpowiedzUsuń
  10. arbuziątka to mój faworyt ^^ cudne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie Twoje zdobeinia są przesłodkie! <3 te uśmiechnięte buźki 8)! Moc!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne prace, bardzo radosne i widać, że MASZ TALENT :) !!! uwielbiam Twoje zdobienia :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam