Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Projekt Tęcza tydzień 1 - "czerwony"


Jak się cieszę, że w końcu ten projekt się zaczął! Wreszcie mam motywację, żeby wysilić mózgownicę i zmalować coś więcej niż tylko bazowy kolor. Oczywiście już marudziłam na blogu, że kiedy patrzę na swoje króciaki, odechciewa mnie się czegokolwiek, z tą drobną różnicą, że gołe króciaki to zdecydowanie gorsza opcja :/

Tydzień 1 to tydzień koloru czerwonego. Kolor bardzo lubię - to ogień, który jest moim żywiołem. Jest ciepły, ostry i rzuca się w oczy.
Nie lubię go tylko na paznokciach, bo moim zdaniem postarza dłonie.
Oczywiście mam kilka odcieni, które są wyjątkiem a samych czerwonych lakierów posiadam zaskakująco dużo O.o

Zdobienie, które chcę pokazać, jest totalnie i bezczelnie zgapione od Zu, mam nadzieję, kochana, że się nie gniewasz?
Troszeczkę próbowałam je zmodyfikować. Co wyszło? Ano to:

prawa dłoń/światło naturalne/zachmurzone
czy choć troszkę widać, że to miały być trójkąty?



Kciuk został pomalowany tak samo jak serdeczny, czyli trójkąt na końcówce paznokcia, ALE oczywiście dobrą godzinę po pomalowaniu postanowiłam zrobić sobie kolację i przytrzasnęłam palec drzwiami lodówki zdzierając kazał lakieru ze środka >:/  Owszem, udało mnie się ten kawałek wyprostować i zakryć dziurę, ale do zdjęć już się nie nadawał :/
P.S. palec cały ^^

Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
2 warstwy Golden Rose Rich Color nr24
Trójkąty:
Gloden Rose Jolly Jewels nr116
Narzędzia:
tasiemka
pędzelek (bo kawałeczki tasiemki w kilku miejscach zostały i musiałam zamalować >.<)
Całość pokryta Poshe

Moja pierwsza przygoda ze zdobieniem z taśmy.
Ujdzie?

Buziaczki!

P.S.S.
Osobiście jestem ogromną fanką Ani! z bloga Color Forever, bo jak wiecie, mam świra na punkcie migdałów, ale też Ania jest dla mnie MISTRZEM jeśli chodzi o precyzyjne malowanie koło skórek - za każdym razem nie mogę wyjść z podziwu.
Dlatego sama się wzięłam za ćwiczenie precyzji i słowo daję! Prawa dłoń wyszła mnie prawie idealnie!
Ale potem poszło zdobienie i to ono się powylewało :(
Ale to oznacza, że da się, więc będę ćwiczyć, chcę takie ładne łuki malować jak Ania :D (pozdrawiam!)

23 komentarze:

  1. ale jojczysz :P fajne te pazurki Ci wyszły!! a Ania jest świetna *_* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te trójkąty trochę mi się zlały z czerwienią ale ten wzór jest genialny! :D Też muszę zgapić od Was xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień zawsze jest piękna, fajny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! :)
    Śliczny jolly jewels :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne trójkąty, wyglądają bardzo delikatnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że palec cały ;)
    Fajny ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej się zachwycam Twoimi pazurkami! :)
    I zdobienie też Ci piękne wyszło, bo takie uroczo dyskretne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszło! :) również podziwiam prace Ani... są świetne.. ale co Ty chcesz od siebie, to nie wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super to zdobienie :)
    bardzo dokładne i precyzyjne :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja sobie myślę skąd taki ruch na blogu mam :D:D strasznie mi miło :* fajnie, że kogoś do czegokolwiek zmotywowałam :)
    a zdobienie bardzo fajne, widzę trójkąty, do tego uwielbiam czerwień brokaty więc... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie czerwień też połączona z tym dżej dżejem :) bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, bardzo subtelne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwono i soczyście :D Ja tam nie lubię czerwieni więc uciekłam od tego ^^
    Łooo, serio Ania ma piękne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ogień to i mój żywioł i pewnie dlatego też uwielbiam ten kolor :D super wyglądają te trójkąty :D dobrze, że palec cały ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam