Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Golden Rose Rich Color nr24

Dziś tematem notki będzie piękny intensywny kolor. Mała odskocznia po tych wszystkich pastelach.
Zapraszam:

Dane techniczne:

Firma/Seria: Golden Rose/Rich Color
Numer/Nazwa: 24/-
Pojemność: 1o.5ml
Cena: 6.99,-
Krycie: 2 warstwy
Opakowanie: szklana zgrabna prostokątna buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: średniej długości, szeroki
Konsystencja: dobra

Klasyczna czerwień. Czysta, kremowa, bez żadnych dodatków. Żadnych różowych bądź pomarańczowych tonów.
Nakłada się przyjemnie. Kryje całkiem nieźle, jednak nie wierząc sztucznemu oświetleniu nałożyłam 2 warstwy. Pędzelek wygodny, precyzyjny, nabiera odpowiednią ilość lakieru.
A ten całkiem ładnie schnie na dość wysoki połysk, niestety dłużej zostaje plastyczny.
Podejrzewam, że może robić problemy jeśli chodzi o zmywanie i jeszcze uzupełnię notkę.
EDIT:
Zmywa się całkiem nieźle, nie zauważyłam odbarwienia płytki, troszkę zafarbowało mi skórki i palce, ale wystarczył czysty wacik z acetonem i wszystko zeszło :) UFFF...
Żeby nie było nudno, dodałam srebrne ćwieki od AllePaznokcie.
Zdobienie jest delikatne i nie zagłusza lakieru, dlatego nie będę robić osobnej notki.
Kolor piękny, taki krwisty.
Lakier kupiłam z myślą o stemplach i jak tylko będę miała ciut więcej czasu na zabawy to go przetestuję.

P.S.
Do tej pory pisałam po klawiaturze paznokciami (uwielbiam ten dźwięk) i teraz bardzo bolą mnie opuszki palców ;_;
Chyba napiszę do Trudnych spraw. XD
prawa dłoń/światło naturalne






Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Golden Rose Rich Color nr24
ćwieki od AllePaznokcie
1 warstwa Poshe

Co sądzicie o tym kolorze?
Buziaki!

P.S.
Dziękuję moje drogie, za te wszystkie ciepłe słowa na FB.
Już nie smutam z powodu paznokci i tym bardziej nie będę Was tym zamęczać. Owszem, ich widok wciąż mnie boli ale podałyście tyle argumentów ZA...
Pogadałam z nimi, jak radziłyście i dowiedziałam się, że już były w trakcie zakładania związków zawodowych i chciały się domagać urlopu. Obie strony doszły do porozumienia i są zadowolone z osiągniętego kompromisu ^^

18 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba! I kolor, i ćwieki i długość paznokci. Super! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten odcień :) a paznokcie wolę w wersji krótkiej, tylko niech ten złamasek odrośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piękny :) Paznokcie też wyglądają super, chociaż jeszcze nie przywykłam w pełni do widoku twoich paznokci w tak skróconej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ja mam powiedzieć? :)
      mam wrażenie, że oglądam i maluję dłonie kogoś innego, ba, pazokcie są tak małe, że wyglądają na dziecięce ^^'

      Usuń
  4. Uwielbiam Rich GR, są świetnie napigmentowane. Jeśli chodzi o pazurki, moim skromnym zdaniem są ładniejsze! Poprzednie były już trooszkę za długie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie lepiej się prezentują jak są krótsze :) Piękna klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się bardzo podoba ta nowa długość. choć to było wymuszone, to efekt jest śliczny :) i ta czerwień z ćwiekami! cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba odmiana i będę Ci to cały czas powtrzać! Zrobisz przerwę, zatęsknisz i one szybko wrócą ;) Też zatęsknią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie soczyste czerwienie :)
    ahh Kocie, cieszę się że doszłaś do porozumienia ze swoimi paznokciami! Najważniejsze, że się dogadaliście ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. No i dobrze, że dogadałaś się z nimi :P Hyhy. Faktycznie drastyczna zmiana, ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić :D Mi takie się podobają, szczególnie serdeczny!
    Kolorek nie mój niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  10. super, bardzo ładne połączenie. podoba mi się mimo że czerwieni nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. oj tam, krótkie też dobre, ja muszę obciąć na koniec wakacji niestety ;/ bo szkoła...

      Usuń
  11. Pięknie to wygląda:) odkąd zaczełam zaglądać na blogi przystałam nosić czerwień.. a kiedyś był to mój ulubiony lakierowy kolor:)
    Krótkie też wyglądają pięknie:)
    Nie wiesz czy nadaje się na stemple???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym celu go kupiłam ale jeszcze nie sprawdzałam :)
      jak go wypróbuję, na pewno dam znać :)

      Usuń
    2. ja będziesz pamiętać, to daj znać na maila:D z góry dziękuję:)

      Usuń
  12. piękny i intensywny kolor :) ja też mam złamaska niestety więc nie jesteś sama :) odrosną

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana tak patrzę na te Twoje pazurki i bardzo ładnie wyglądają krótkie :) śliczne zdobienie do tej czerwieni- klasyk !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam