Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Poszukiwania pralki wg K.O.T.a

Tak, poszłam sobie obejrzeć pralki, nawet jedną sobie upatrzyłam, obejrzałam aparaty i czajniki elektryczne... a że to było w galerii...
Udało mnie się NIE kupić setnej bluzki z kotem (aplauz na stojąco!).
Za to nadrobiłam lakierami:
W małej drogerii dokupiłam piaski Pierre Rene:
04/05/10
W Silcare Kupiłam prześliczny glitter w typowo bożonarodzeniowych kolorach ^^
Wyprzedażowy neonik oraz miniaturkę w odcieniu, którego (mam nadzieję) nie mam.
I 3 kolejne zapachowe zmywacze. Poprzednie spisywały się bardzo dobrze.
103/? chyba 50/31
zmywacz cytrynowy/truskawkowy/kawowy
W Rossmannie odżywkę na wzrost paznokci (tak tak, dostaję małpiego rozumu na tym polu) od Lovely
I rękawiczki bawełniane coby wspomóc kremy, bo nie sięgam po nie często w ciągu dnia.

I w Glitter trafiłam na wyprzedaż biżuterii i dodatkowo szarpnęłam się na naklejki na paznokcie.
Wiem, jakie mam o nich zdanie, ale ten motyw! :D

W Douglasie szarpnęłam się na ichni zmywacz.
Gdzieś rzuciło mnie się w oczy, że dostanę miniaturkę kremu, ale nie spodziewałam się, że to będzie TAKA miniaturka. Douglas coraz bardziej zadziwia...

Buziaki laseczki :)

17 komentarzy:

  1. ten fiolet i mięta z Pierre Rene mnie ciekawi jak będzie wyglądał na pazurkach, bo w butelce ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo :D mam te piaski i miętę uwielbiam zwłaszcza na paznokciach u stópek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam fiolet i granat z pierre rene i nie dziwię się że je kupiłaś ;) a ja ostatnio zamiast po jakiejś galerii buszuję tak w internecie z bardzo podobnym skutkiem :p
    i jestem jeszcze ciekawa tych lakierów silcare, szczególnie brokatu i neonu(a?) ;) więc pokazuj na tych swoich ślicznych krótkich paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę zieleń i jest przepiękna, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z miejsca żółty neon i glitter z Silcare złapały moje oko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten trzeci piasek za mną chodzi już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tych piasków i glittera od Silcare ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja Ci zazdroszczę tej mięty PR *_* ja nie mogę jej uchodzić ;_;
    a tak swoją drogą, tak u Ciebie skończyło się wyjście w jakimś celu :) u mnie tak kończy się wyjście PO NIC >_< ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie są te piaski w Warszawie ^^ Już ich szukam i szukam i nigdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj w małych drogeriach, tam najczęściej można na nie trafić

      Usuń
  10. hehe no to fajna ta "pralka" :D
    super lakiery, pokazuj piaski ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no, idealne wyjście po pralkę :D ale serio, już raz to pisałam - chciałabym wybrać się z Tobą na zakupy, Ty zawsze upolujesz coś fajnego ^^ a ten krem to chyba miniaturka miniaturki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten ciemny piasek, w butelce wygląda oszałamiająco :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam