Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

Prezent urodzinowy od Chilli

Czy zagląda tu ktoś, kto nie zna bloga Chilli? Jeśli tak, to w ten natychmiast biegiem marsz! -> O TUTAJ!
Ta przezabawna, pozytywnie zakręcona i zabijająca świetnym poczuciem humoru Kobietka była taka kochana, że zgodziła się kupić biednemu K.O.T.u holosia od Gosh.

Moja radość  nie miała końca, gdy otworzyłam kopertę. Dlaczego? Same spójrzcie:
 Jeszcze nigdy nie przyszła do mnie tak ślicznie zapakowana paczuszka! Aż zaparło mnie dech (i te piórka! <3)
Po otwarciu koperty poczułam przemiły zapach i już wiedziałam, że coś się święci. Gabaryty również podejrzane ja na jeden lakier.
I proszę, oprócz przecudnego holosia <3 znalazłam jeszcze dwa inne lakiery! W bardzo ładnych kolorach :)
Suszone kwiatuszki, których byłam ciekawa, ale jakoś nigdy po drodze nie było do kupna.
I woski YC, które tak pięknie pachniały!
Wanilia i czarny kokos - idealne będą na jesień, już to widzę, yyy... czuję :D
A do tego przeuroczy liścik z życzeniami.

Chilli, dziękuję kochana, za tak przemiłą niespodziankę. Niech Ci Bozia w dzieciach lakierach wynagrodzi!
<3 :*

20 komentarzy:

  1. Holosia taaaaaaaaak strasznie zazdroszczę!
    A, i najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez... u mnie go nigdy nie ma :(

      Usuń
    2. dziękuję :)
      u mnie również go nigdzie nie ma

      Usuń
  2. wow.. jaka świetna paczuszka! i z zewnątrz i śreodeczek!:D Dobrze, ,że nic CI z niej nie wyskoczyło dziwnego, bo znając 9 (w sumie czytająć:P) Chilli bym się nie zdziwiła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo holo Gosha dostałaś :D Świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za gosiaka akurat pieniążki oddałam, ale resztę już dostałam ^^

      Usuń
  4. Uwielbiam Chilli za jej podejście do życia i niesamowite poczucie humoru. Wspaniały prezent Ci zrobiła :) Sama jestem ciekawa wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny kokos!!! Tak za mną chodzi, a go dorwać nie mogę! :P Chwal się tymi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny prezent! Już czekam na swatche lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. robicie mi straszną ochotę na te woski ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wcześniej się skusiłam na 3 zapachy i bardzo je lubię i nawet kominek sobie dokupiłam do nich, a te są fantastyczne (i bez zapalania urzekają)

      Usuń
  8. oo jakie piękności aż Ci zazdroszczę :) cudne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście ślicznie zapakowana paczuszka. Zawartość fenomenalna i sobie tylko mogę wyobrazić jak to wszystko cudnie pachnie za sprawą YC.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. tak tak, kochana, musiałam się pochwalić prezentem ^^
      :*

      Usuń
  11. ooo holo Gosha, niemożliwe, skąd?!
    zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oh ten gosh jest cudowny, kocham go! :D Czekam na Twoje zdobienia z jego udziałem ^^ wspaniała paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam