Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Mix na paznokciach

Miałam ochotę na mixa, ale nie miałam żadnego pomysłu.
To, co zrobiłam kompletnie mnie się nie podoba. Coś się gryzie i nie pasuje, ale pokazuję mimo wszystko.
Jestem mega zadowolona z użytych lakierów. Róż i fiolet od Manhattan na białej bazie kryły przy jednej warstwie <3
W praktyce oznacza to tylko 2 warstwy lakieru ogólnie i możemy się cieszyć pięknymi pastelami.
Zamierzam jednak sprawdzić je solo przy okazji recenzji. :D
lewa dłoń/światło naturalne




W najbliższym czasie spodziewajcie się paseczków na zdobieniach, bo to jest właśnie to, co muszę ostro poćwiczyć. Bojąc się, że poprawkami pogorszę efekt, zostawiłam je tak jak widać na zdjęciach.

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa Douglas Absolute Nails nr32 "white beach"
1 warstwa Manhattan Lotus Effect nr55K (różowy)
1 warstwa Manhattan Quick Dry nr67S (fioletowy)
1 warstwa Golden Rose Jolly Jewels nr 1o5 (serdeczny)
Zdobienia wykonane przy użyciu wyżej wymienionych lakierów.
Narzędzia:
sonda
pędzelek
gąbeczka do makijaży

Zaraz po powrocie z pracy zmyłam mani - źle się w nim czułam. Blech...

Buziaczki Kochane :)
P.S.
Proszę o głosiki, którego MIYO chciałybyście jutro zobaczyć? :3

27 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda, a motyw serduszka na kciuku wyszedł genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam, wcale nie był taki zły :)
    ale doooskoonale wiem co czułaś :) potrzeba zmycia "dziada" jest wtedy większa niż wszystko inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoj tak, szczególnie jeśli coś jest nie tak :)

      Usuń
  3. Kurczę, nie wiem dlaczego coś Ci się tu nie podoba, mi tu wszystko pasuje! Koronka świetna, kwiatek w pełni dopracowany, paski nie są jakieś najgorsze, ten niebieski paznokieć fajnie wszystko wyostrza a gradient mistrzowski! :D
    Chyba niedługo sama spróbuję zrobić jakiegoś mixa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się kciuk i wskazujący :D a co do Miyo to może numer 119 lub 106

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, przesadzasz z krytyką tych pazurków! Są inne, oryginalne a według mnie nic się tu nie gryzie. Jest super! Szkoda, że zmyłaś ale skoro masz jeszcze coś lepszego zmalować to ja czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem! jest pop prostu mdło! to mi przeszkadzało :)

      Usuń
  6. a mi się ten Twój miks bardzo podoba. i ani trochę nie jest mdło tylko po prostu pastelowo :) i moim zdaniem też nic się ze sobą nie gryzie choć wiem o co Ci chodzi. bo mi się też czasem wydaje przy moich miksach że coś się gryzie a potem wszyscy twierdzili że idealnie pasuje :p ale szkoda że zmyłaś.
    a co do miyo to chciałabym zobaczyć 114 albo 94 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Mix'y wiec mi się podoba. Gradient rewelacja, koronka super wygląda z tym serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Które Miyo? 114 :)
    A zdobienie jest niesamowite. Dla mnie tam wszystko pasuje, jest dopracowane do perfekcji! Ciesz się, że Ty moich pasków nie widziałaś :P Od moich trzeba uciekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronka z serduszkiem na kciuku jest prześliczna <3
    a jeśli chodzi o MIYO, to chciałabym zobaczyć wszystkie białe i kremowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mix bardzo fajny, wszystko pasuje ;)
    A MIYO poproszę 120, 118 albo 116 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki fajnie do siebie pasują. fiolecik mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix, wszystko pasuje :)

    A Miyo chętnie zobaczę nr 116 albo 119

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie na kciuku wygląda najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorystyka mi się podoba :) może ciut za dużo różnorodności w zdobieniach, ale w sumie źle nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie jesteś zbyć samokrytyczna :) świetny mix Ci wyszedł i genialne połączenie kolorów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to coś się gryzie? ja nie widzę, żeby się gryzło :) śliczny mix :D kurczę, Ty musisz wypróbować swoją folię a ja w końcu zrobić też jakiś mix :D
    ja głosuję na 118 lub 106 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też się bardzo podoba to co zmalowałaś :) Pastelowy mix ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pastele *.* mix mi się podoba! serio serio... a ja naaaadal baaardzo bym chciała zobaczyć ten piękny pastelowy fiolet 120 <3 w ogóle teraz przepięknie wygląda ta Twoja kolekcja! takie pastelowe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Booooskooooo!!! Uwielbiam mixy.. Twój podoba mi się kolorystycznie strasznie i te wzory.. świetne!:)
    60 poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne, podoba mi się to zdobienie ;)
    a miyo to może 106 lub 110

    OdpowiedzUsuń
  21. ile ty masz tych miyo? :D uwielbiam ten gradient x.x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam