Obserwatorzy

piątek, 16 sierpnia 2013

Piegusy od Lemax

Kiedy zobaczyłam na blogu Tamit24 całą kolekcję tych uroczych cudaków, od razu poleciałam na allegro.
Miałam już dwa "kwadraty" i bałam się, że dostanę następne w nowych buteleczkach, co mnie się gryzło (ot, znalazła się ta, co lubi estetykę). Okazało się jednak, że buteleczki mają stary design i pasują do poprzedników.
Wcześniej zamówiłam biały i różowy. Następnie hurtem 5-ciopak, w którym również jest biały, beżowy, limonkowy i dwa odcienie różu. Słabo mnie się zrobiło, gdy zobaczyłam prawie identyczne kolory.
I żeby je sprawdzić (ale również dlatego, że nie mogłam się zdecydować) pomalowałam paznokcie ombre.
Piegowate ombre. :)
Starsze różnią się od nowych pędzelkiem, w tych pierwszych jest on cieniutki, w drugich szerszy i lekko spłaszczony.
Mam nadzieję, że na zdjęciach, tak jak i na żywo, widać, że kolorki różnią się od siebie i to jest fajne! :D
Kciuk potraktowany "śmietaną z pieprzem" - znalazłam ten opis na którymś blogu i bardzo mnie się spodobał. Ktokolwiek kojarzy, gdzie to określenie się pojawiło, proszę o cynk.
Zapraszam do foci.
biały/beżowy/stary różowy/nowy różowy/nowy różowy
prawa dłoń/światło naturalne





 Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
2 warstwy Lemax marmurkowy biały (kciuk)
2 warstwy Lemax marmurkowy beżowy (wskazujący)
2 warstwy Lemax marmurkowy różowy (środkowy)
2 warstwy Lemax marmurkowy różowy (serdeczny)
2 warstwy Lemax marmurkowy różowy (mały)
1 warstwa Poshe

Wydaje mnie się, że udało się pokazać różnicę między różowymi marmurkami. Jest niewielka ale JEST!
Co o nich sądzicie?
Buziaczki!

30 komentarzy:

  1. no pewnie że jest różnica :D pięknie te kolory ze sobą wyglądają, świetny pomysł z tym ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest różnica jest :) Sama na nie poluję, bo mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są :) już wcześniej chciałam je kupić tylko nie wiedziałam jak z jakością ale widzę, że są ekstra więc zakupuje na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jakość jak na taką cenę jest fantastyczna!
      dla tego efektu można im naprawdę wiele wybaczyć, ale tu nie ma się do czego przyczepić :)

      Usuń
  4. Jest różnica :) ombre wygląda świetnie :) lakiery zamawiałaś przez neta czy gdzieś stacjonarnie kupowałas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje zamawiałam na allegro, bo nigdzie u siebie na nie nie trafiłam :P

      Usuń
  5. te lakiery spodobały mi się od razu jak je zobaczyłam! znalazłam je w sklepie wszystko po 3zł. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podoba ten biały pieprzowy i ostatni różowy z małego palca. Ale jak się w końcu zdecyduje na zakup to kupie cały zestaw :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten środkowy! <3 Ech jak ja bym chciała tę śmietanę :P I jeszcze ten limonkowy <3 Genialne one są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te pieguski :D Chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne! ja właśnie kupiłam biały i ten rózowy z małego palca. jak przypłynie troszke gotówki to polecę po reszte bo cudne są! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że jest różnica! :) Tak właściwie to wszystkie odcienie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa! wszystkie kolory mi się podobają, co ja teraz pocznę ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. ah ah normalnie tak kusicie wszystkie że sama dzisiaj zamówiłam 5 szt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kupię we wrześniu <3 ale z wyborem kolorów będzie ciężko,oj będzie :D wszystkie są takie pięęęękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu piszesz "mnie się gryzło" zamiast "mi się gryzło"? W ogóle mnie zamiast mi piszesz. To jakaś gwara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Odpisz proszę.

      Usuń
    3. tak, to moja gwara, prywatna osobista
      wiem, kiedy się powinno stosować "mnie" a kiedy "mi" ale tak lubię, tak jest inaczej i tak mam zamiar pisać
      a teraz ja zapytam:
      dlaczego się nie podpisujesz?
      nie pogryzę - jeśli nie ma wulgaryzmów i pyskówki.
      proszę się na przyszłość podpisywać, bo ze względu na szerzącą się debilność i nieuprzejmość anonimy będą usuwane.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ale super! Fajne są te lakiery.. bardzo mi się podobają ale nie mogę ich u siebie znaleźć xD

    OdpowiedzUsuń
  17. daj namiar u kogo je kupiłaś, wszystkie są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w starej wersji biały i róż ze środkowego u promoto, nowe (w tym nowy biały) mam od FrugoLulo :)

      Usuń
  18. I pomyśleć, że ja już dość dawno kupiłam dwa Lemaxy, biały i różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajne ombre zrobiłaś ;) cuda !

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie mi się podobają te marmurkowe pieguski! też zaraz je kupuje ^^ najbardziej podoba mi się biały i ten żółty, którego akurat nie pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam