Obserwatorzy

piątek, 9 sierpnia 2013

MIYOski z nowej kolekcji! :D

Przeczucie podpowiadało: "idź do Netto, sprawdź czy dorzucili MIYO".
I się nie myliło. Do domu wróciło ze mną 17(!!!) śliczniutkich maleństw. :D

mam słabość do tych małych buteleczek ^^
kółko graniaste odgapione od 13door -> STĄD
tęczowo :3
Od góry (żółtka) zgodnie z ruchem wskazówek zegara:
1o9 "sun kiss"
126 "destination"
1o8 "chic"
132 "let's dance"
1o2 "decadence"
1o3 "funky"
12o "lil girl"
1o5 "meditation"
11o "doly dress"
123 "flamingo"
129 "masterly pink"
128 "aqua"
1o6 "blue fish"
116 "siesta"
119 "topaz"
111 "green apple"
114 "mango"

Prawda, że są urocze?
Jak ich nie kochać?!
TERAZ to dopiero K.O.T. jest happy! :3

26 komentarzy:

  1. Ale ślicznie ta tęcza wygląda, aż się oczy świecą ;)

    Kurczę, jak skończy się mój wakacyjny ban na zakup lakierów to muszę też się wybrać do netto, aż wstyd, że jeszcze żadnego MIYO nie mam. Strasznie chciałabym kolor "porcelaine", myślisz, że jeszcze dostanę? Hehe pewnie na tym jednym się nie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz poszukać, choć on jest ze starszej kolekcji a z tego co mnie wiadomo, w Netto króluje najnowsza
    ale dla chcącego nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie ma u mnie netto? :( ten kolor Funky strasznie mnie intryguje, wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki! U mnie niestety nie ma netto :<

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku, teraz MIYOwe środy będą trwały w nieskończoność;p
    Ja nigdzie nie mogę spotkać ich stacjonarnie, mam dwa, które wygrałam w rozdaniu i na tym się kończy:(
    Te "prosiaczkowe róże" najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 17?? Szaleństwo! :D
    Ale jakie one ładne.... a ja nie mam ani jednej takiej buteleczki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahaa, uwielbiam to twoje zamiłowanie do miyo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tylko tyle - jesteś szalona! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego ja nie mam w mieście Netto ;( Dlaczegoooooooooooo!!!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wczoraj skromnie- tylko 4 sztuki wzięłam, pudło przebrane :/ muszę znaleźć nowe źródło :) blue fish mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko...! Dobrze, że w mojej okolicy nie ma Netto, bo pewnie skończyłabym tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe normalna to nie jesteś, ale chyba wszystkie lakieromaniaczki tak mają ;] super kolory! dobrze, że nie mam netto blisko, a te lakiery u mnie dostępne w bardzo ubogiej gamie kolorystycznej

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolorki :) Możesz mi powiedzieć jaka była ich cena? :D U mnie mają być w drogerii za 2,40 i się zastanawiam czy się opłaca kupić większą ilość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 2.40??!
      bierz i na nic się nie oglądaj!
      ja za swoje płaciłam 3.99

      Usuń
  14. ale śliczności! :)
    Meditation i lets dance i żółtek i siesta... e wszystkie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  15. 17??? Szalona!!!:) świetne kolorki:D

    OdpowiedzUsuń
  16. 17? nieźle :D ale się nie dziwię że je kupiłaś, bo wszystkie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż 17? A to czasem nie uzależnienie już jest? xD Zabiorę je żeby Ci pomóc w uzależnieniu, o! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to uzależnienie - nieuleczalne i z tendencją do pogłębiania się
      i wiesz co? to zdecydowanie najlepsze moje uzależnienie ever ^^

      Usuń
  18. są bardzo urocze :D wydajesz chyba fortunę na te miyo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Kobieto!!!! ja dziś wyszłam z 8 buteleczkami i jedyne, czego pragnęłam, to przeczytać, że ktoś wziął więcej ;D;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam