Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Owocowy Projekt tydzień 9 - "winogrona"


To już ostatni tydzień tego uroczego i zabawnego projektu. Pamiętam jak dziś dyskusję z Diunay, żeby zrobiła własny i proszę. Udało się!
Brawa dla Ciebie Kochana za organizację i ogarnięcie tego wszystkiego! I za możliwość wzięcia udziału.
Wspaniała przygoda :)

Winogrona zmalowałam na MIYOwym "peacock'u".
W całości lakierami i niestety prawą, niewprawną ręką.
Są strasznie naciapane >.< ale mnie się podobają, choć wiem, że na prawej dłoni wyszłyby o niebo lepsze :)
lewa dłoń/światło naturalne




Użyłam:
Tło:
MIYO Nailed It! nr13 "peacoch"
Winogrona:
Virtual Fashion Mania (fiolet bez numerka)
Douglas Absolute Nails nr32 "white beach"
Listki:
Virtual Fashion Mania nr157 "little green dress"
Virtuak Fashion Mania nr156 "look so pretty"
Głązki:
Bell Air Flow nr20
Bell Air Flow nr21
1 warstwa Poshe
Narzędzia:
sondy
pędzelek

Powiedzcie, że wyglądają jak winogrona :D
Buziaki :*

P.S. Niedługo będzie trzeba zrobić podsumowanie, a ja nawet nie zdążyłam podsumować Dzikiego Wyzwania >.<
Bądźcie cierpliwe :)

26 komentarzy:

  1. Ale Ci winogrona pięknie wyszły! Będę musiała sobie jakieś kiedyś zmalować, bo to fajny wzorek na paznokcie :)
    Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :-D Jak dla mnie chyba najlepsze w owocowym projekcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, super to wygląda na paznokciach ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie dzieło sztuki na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest niedominująca ręka? Boże I suck... CUDO! Normalnie CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Są tak dokładne, że na początku myślałam, ze to naklejki wodne. Cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ożesz, piękne! Masz mój głos jak nic, nie wiem jak mogłabyś zrobić je lepiej swoją dominującą ręką bo te są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ^^
      tak mnie się wydaje, że by lepiej wyszło, ale może cały ich urok, że są takie nieidealne :D

      Usuń
  8. Ale super Ci wyszło! Świetne winogrona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. są wspaniałe :) !! zakochałam się, ja nigdy jakoś winogronków ładnych zrobić nie potrafię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty opowiadasz?!
      Potrzebna jest tylko sonda i najważniejsze: na górze robimy kropki większą końcówką, na dole mniejszą - i samo idzie :D

      Usuń
  10. o jaaaa ja też takie chcę są cudowne :) zaś mi się będą śniły po nocach- tym razem winogrona :P piękne aż mi szczena opadła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ^^
      ojojoj, to znów się bidulko nie wyśpisz :D

      Usuń
  11. Świetne, takie małe dzieło sztuki :) I peacock wygląda super w roli podkładu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jak nim pomalowałam paznokcie to od razu wiedziałam, że tu powstaną winogrona :)

      Usuń
  12. wyszły idealne! i to niby gorsza ręka?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie! Wymiatają i wcale nie widać, że nie dominującą ręką! :O Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. No jasne, że wyglądają jak winogrona :) To są zdecydowanie winogorna :) Ślicznie Ci to wyszło :)

    Bardzo spodobał mi się Twój blog, lubię pazurkowe inspiracje :) więc dodaję Cię do ulubionych blogów :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tak oczyska wybałuszyło. Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie ta ręka jest niby niesprawna? :D jest cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam