Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

Rimmel 60 seconds

Skusiłam się na nie tylko dlatego, że były przecenione.
Kolory zbytnio nie porywały ale stwierdziłam, że spróbować można.
Dopiero kiedy wzięłam się za uzupełnianie danych technicznych, przez przypadek znalazłam numerki i nazwy lakierów -.-'

Dane techniczne:

Firma: Rimmel London 60 seconds
Numer/Nazwa: 415/instyle coral & 816/green eyed monster
Pojemność: 8ml
Cena: 4.99,- (w promocji)
Krycie: 2 warstwy
Opakowanie: szklana zgrabna buteleczka w kształcie walca z czarną zakrętką
Pędzelek: średniej długości, szeroki i spłaszczony
Konsystencja: dobra choć lekko gęsta

Oba to kremy. Jeden - koral ze sporą domieszką różu, drugi - groszkowa zieleń.
Pierwsza warstwa smuży, druga wszystko wyrównuje. Jednak mam wrażenie, że wprawna ręka poradzi sobie z nałożeniem jednej idealnej warstwy. Samodzielnie schną w przyzwoitym czasie, choć nie sprawdzałam, czy faktycznie te 60 sekund.
Pędzelki w obu egzemplarzach dość sztywne, krzywo przycięte, postrzępione - troszkę utrudniały malowanie. W paru miejscach zalałam sobie skórki, choć lakier nie jest rzadki.
Nie bąbelkują. Oba kolory tak ładnie ze sobą wyglądają, że musiałam je połączyć, jednak nie są na tyle wyjątkowe, żebym każdemu poświęciła osobny post ^^
Okazało się, że numer i nazwa lakieru znajdują się na froncie buteleczki pod nazwą firmy i serii a ja szukałam na zakrętce... zaskakujące O.o
Są w porządku i jeśli kiedyś znów będzie na nie promocja (oraz ciekawe kolory) to się skuszę. W cenie regularnej na pewno ich nie kupię.

lewa dłoń/światło naturalne




Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Rimmel London 60 seconds nr415 "instyle coral"
2 warstwy Rimmel London 60 seconds nr816 "green eyec monster"
1 warstwa Sally Hansen Insta-Dri

Co sądzicie o tych kolorkach?
Buziole!

20 komentarzy:

  1. Ja mam złe doświadczenia z tymi lakierami. Tzn. miałam jeden, który niesamowicie zafarbował mi skórki i całe dłonie podczas zmywania. To było moje pierwsze podejście do tych lakierów i takie nieszczęśliwe, że nie potrafię skusić się na kolejne. Jednak widzę sporo pozytywnych opinii na ich temat, więc może się skuszę, ale tylko wtedy gdy będą za 5 zł :D Nie wiem czy czytając przeoczyłam, czy po prostu nie było informacji, ale gdzie taka promocja jest na te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem bardzo fajnie wyglądają :) Nie miałam jeszcze styczności z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm... sorbet arbuzowo-kiwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielony jest świetny! wgl. ładnie współgrają ze sobą te kolorki. ;)
    ogólnie lubię te lakiery za szeroki pędzelek, duży plus za to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! Róż taki totalnie mój i jeden z moich ulubionych odcieni zieleni! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie do siebie pasują. Świetnie wyglądają i ta długość paznokci... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony bardzo mi się podoba i zaraz lecę do Rossmana zobaczyć czy jest za 5zł. Lubię lakiery z tej serii, ale zdecydowanie bardziej wole SalonPro (lub starsza wersję). Niebieski i morski z tej serii nie tyle płytkę (bo tu można ochronić bazą )co odbarwiają strasznie skórę. Trzeba uważać przy zmywaniu, bo to nie schodzi tak łatwo i się potem pomyka w zielonych/niebieskich rękach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie ze sobą wyglądają, zielony podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam do czynienia z tymi lakierami, ale jak bedzie promka to sie skusze :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kolory są piękne, ale zielony chyba jednak bardziej podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ha ha... nie zgadniesz :P też zgarnęłam te kolory XD i jeszcze 2 inne, no za taką cenę... żal nie brać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co z acena! tez bym brała.. szczególnie, że odpuszczam, bo są drogie..
    Cudowne wybrałaś kolorki..koral jest boski:) no i przepięknie razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory, za taką cenę też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oba mają świetne kolory i jak im fajnie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne ;] zieleń to trochę nie mój kolor, ale razem wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne połączenie kolorystyczne, ja mam 2 lakiery z tej serii i pewnie kupiłabym więcej tyle, że nie chcę sobie dublować kolorków, a wybór nie jest za duży :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam