Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

Dzikie Wyzwanie - tydzień 2 "kameleon"

 Się nie wyrabiam >.<
Ale kameleon jest? Jest.
Moja inspiracja, słodziutki, prawda? <3
źródło
W przypadku kameleona nie wchodziło w rachubę nic prócz saran wrap - ta metoda jest idealna dla tego zwierzaka! (jest jeszcze gradient, ale kiedyś zrobiłam właśnie kameleona tą metodą i nie chciałam powielać).
Swoją drogą, żółty CA nabrał lekko zielonkawego odcienia i wygląda wyjątkowo intrygująco :)
Poszłam również po najmniejszej linii oporu i na paznokciu palca wskazującego wymalowałam oko.
Lubię oczy kameleona, takie maciupcie a widzą wszystko - właśnie ta właściwość (każde oko działa i rusza się niezależnie od drugiego) mnie się w nim podoba najbardziej - prócz kultowej już zmiany koloru :D 
prawa dłoń/światło naturalne

palec środkowy najbardziej mnie się podoba ^^


lewa dłoń/światło naturalne
też zrobiłam i też wyszło ładnie :)

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy MIYO Mini Drops nr82 "jasmine"
Saran wrap:
1 warstwa Lovely Gloss Like Gel nr402
folia z woreczka spożywczego z Biedronki
1 warstwa Colour Alike nr486 "goldwasser" (co drugi paznokieć)
folia z woreczka
1 warstwa Poshe
Oczko kameleona:
MIYO Nailed It! nr04 "ink"
MIYO Mini Drops nr82 "jasmine"
pędzelek
sonda
1 warstwa Poshe

Mam nadzieję, że choć troszkę się podoba?

Resztę prac znajdziecie ->TUTAJ

Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Ukryło się gadzisko na tych pazurkach! Ależ świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zinterpretowałaś temat, saran wrap pasuje idealnie a oko iście kameleońskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. AAA jakie świetne oczko kameleonka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten kameleon z Twojej inspiracji :)
    Zdobienie- pomysłowe i zabawne! Podoba mi się metoda saran wrap. Widzę, że lubisz dowcipne zdobienia, dobrze, bo nie są popularne :)
    Ps- fajnie wygląda miniaturka mojego logo do tagu liebster award, podoba mnie się:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      oj, zapomniałam zapytać, czy mogę, ale jak się podoba to mogę, nie? :D

      Usuń
  5. Hahahaha xD Łoko jest świetne! :) Masz rację do kameleona saran wrap pasuje idealnie i świetnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację - ta metoda idealnie do niego pasuje :) A oko wymiata :D Jest świetne :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne zdobienie ;) podoba mi się ta metoda

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na kameleona! :D a oko jeszcze lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dobrane kolory. Czekam aż się w końcu obronię i będę miała czas zmalować coś więcej niż pomalować paznokcie na jeden kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam