Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2013

AllePaznokcie Holoś nr3

Ten lakier mam już sporo czasu.
Nawet miałam go 2x na paznokciach. Nie wiem jednak, co się stało, ale za każdym razem coś było nie tak i nie mogłam go Wam zaprezentować.
Wróciłam jednak do niego z okazji holo gradientu. :)

Dane techniczne:

Firma: AllePaznokcie Lakier Holograficzny
Numer/Nazwa: 3/-
Pojemność: 16ml
Cena: 19.90,-
Krycie: 2 warstwy (na zdjęciach)
Opakowanie: szklana buteleczka z czarną plastikową zakrętką
Pędzelek: średniej długości i dość szeroki
Konsystencja: w sam raz, ani za gęsta ani za rzadka

Lakier jest srebrny z dosłownie kropelką błękitu.
Delikatny, mogę powiedzieć, że spokojny - dopóki nie dostanie światła, rzecz jasna ^^
Maluję się nim bardzo przyjemnie, nie smuży, nie bąbelkuje jednak jeśli nie będziemy uważać, możemy zalać sobie skórki.
Pędzelek również wygodny, lekko spłaszczony z równiutko przyciętym włosiem.
Na paznokciach mam dwie, jeśli dobrze pamiętam, średniej grubości warstwy, które całkiem ładnie wysychają. Aparat jednak postanowił pokazać, że 3-cia warstwa by się przydała >.<
Nie mam temu lakierowi nic do zarzucenia, bardzo lubię te holosie i chcę mieć całą piątkę (mam 2, 3 i 4)
I najważniejsze!
Czy wiedziałyście, że w buteleczce pływają dwie malutkie kuleczki?
Ja nie miałam o tym pojęcia i kiedy je ujrzałam, baardzo się zdziwiłam, ale tak pozytywnie :D
Zapraszam do zdjęć :)
prawa dłoń/światło naturalne/jasne


prawa dłoń/światło naturalne/słoneczne






Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy AllePaznokcie Lakier Holograficzny nr3
1 warstwa Poshe

Co nim sądzicie, kochane?
Buziaczki!

12 komentarzy:

  1. Ładny odcień :)
    Zapraszam do siebie!
    http://monkeyyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś średnio lubię takie lakiery.. gdyby to był inny odcien.. jak ten fioletowy holo, którym robiłaś ostatnio cieniowanie.. to tak:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie mi odcień też się średnio podoba jak Veronique :)
    Ale za to te kuleczki mnie uradowały ;p od razu wzięłam jeden z lakierów allepaznokcie i zaczęłam w nich szukać kulek :D są :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful Holo! I don't know the brand, Is it from Poland?
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. kuleczki w lakierach to super sprawa, wszystkie powinny je mieć. Zawsze byłam fanką raczek kremowych wykończeń, ale odkąd dostałam od taty mojego pierwszego holosia pragnę więcej! I Ty tu jeszcze tak kusisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo <3 Genialny po prostu *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki cudny lakier! strasznie mi się podobają takie holosie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery holograficzne! Ten z "nutką błękitu" jest powalający O_O

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny :D chyba sobie go w końcu kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny, ja mam nr 2 i po pierwszym użyciu jestem mega zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam