Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

Uroczy mani

K.O.T.a znowu poniosło i machnęła uroczy mani.
Pastele, różyczki, paseczki... no cud, miód i orzeszki ^^
Ale bardzo bardzo K.O.T.u się podoba :D
Do mani wykorzystałam dwie zielone nowości <3

Zapraszam do zdjęć ^^
prawa dłoń/światło naturalne



 Teraz mam problem, bo nie pamiętam, jakich lakierów użyłam, ale spróbuję jakoś to ogarnąć ^^

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowe EVELINE
2 warstwy Bell Air Flow nr57
Różyczki:
Softer Crazy Colours nr22 "orange"
Inglot nr381
Softer Crazy Colours nr21 "lychee"
Listki/paski:
Softer Carazy Colour nr29
Colour Alike nr485 "żabianka"
Serdeczny:
CR Cairuo nr09
1 warstwa Poshe
Narzędzia:
pędzelki
sonda

Co sądzicie o tym mani?
A może już macie dość tego motywu? :)

Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Pięny mani.. cudowne róże.. kolory.. uwielbiam ten mani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jak zielono i faktycznie - uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpisuję go na listę mani do zmalowania :) no i 09 też ładny...ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam ten typ zdobień, super ci to wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jutro mam zamiar zrobić paski i różyczki :) Tylko klasycznie biało - czarne :) A Twoje mani cudowne, tylko na kciuku tak coś mi za dużo tego zielonego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. od dłuższego czasu urzekają mnie te biało czarne pieguski, chyba czas i na mnie, bo trochę w tyle jestem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam dość! Ten motyw jest genialny! W każdej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. są świetnie pomalowane ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczności:) bardzo mi się podoba ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszło:) ja tez mam już zamiar w końcu zrobić takie różyczki bo już się za nie zabieram od miesiąca jak nie lepiej ale ciągle mi coś innego wyskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny i uroczy! Uwielbiam takie <3
    podoba mi się ten motyw z paznokcia kciuka, oryginalnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, szczególnie kciuk no i serdeczny - ten glitter jest BOSKI!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny mani, różyczki wyszły ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo uroczy, dziewczęcy i świeży

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne te zielone lakierki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny mix ci wyszedł na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam