Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Perłowy dziwoląg

Dane techniczne:

Firma: Miss Sporty
Numer/Nazwa: 2282 lub 020, sama nie wiem/-
Pojemność: 7ml
Cena: 8.99,- (ja wygrałam go w konkursie)
Data ważności: 30 miesięcy od otwarcia
Opakowanie: szklana buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: krótki, szeroki 
Konsystencja: całkiem dobra

Jego brata pokazywałam TU. I o ile brat podobał mi się ale obsługa była koszmarna, tak tu jest zupełnie odwrotnie.
Pędzelkiem wygodnie się operuje choć jego pociągnięcia są widoczne. Za to krycie jest tak słabe, że ręce opadają.
To co mam na paznokciach to 3 warstwy, a końcówki wciąż widać.
Jak dla mnie jest to perła, która mieni się od fioletu przez niebieski (nie udało mi się ich uchwycić ale naprawdę są) do różu, srebra, żółci.

Wypróbuję go jeszcze na jakiejś jasnej bazie, może będzie się lepiej prezentował.
prawa dłoń/światło naturalne



Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
3 warstwy Miss Sporty Metal Flip 2282
1 warstwa Poshe

14 komentarzy:

  1. Bo to jest flip :) flop zapomnieli mu dodać w fabryce :D
    3 warstwy?? Ojoj...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwiebiam ten lakier <3 spodobał mi się tak bardzo, że nosiłam go solo, bez jakiegokolwiek zdobienia, co mi się praktycznie nie zdarza. Ale też pomyślałam, żeby następnym razem nałożyć go na jasną bazę, choć nie wiem ile to da, bo ogólnie jasne lakiery kryją słabo i nie uniknę wielu warstw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja mam np. od Tweety bardzo dobrze kryjący "piaskowy" i na nim chciałam wypróbować :)

      Usuń
  3. Hmmm nie podoba mi się :) Próbowałam znaleźć coś na plus, ale nie dałam rady :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na bazie może być ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie podobają się te jego żółte tony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się ,ze te żółte tony to może być odbicie mojego aparatu, ot, zachciało mi się kolorowego dziada i teraz przekłamuje mi lakier na paznokciach :)

      Usuń
  6. szkoda, że słabo kryje :( lakier sam w sobie ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Uh, nie podoba mi się ten kolor;p Nie przepadam za perłowymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie tam zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój.
    Ale ciekawa jestem jak wyglądałby na ciemnej, czarnej bazie, jeśli kiedyś bys mogla chociaż na jednym paznokciu pokazać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki... tęsknię za takimi u siebie... :) Przypominam, że rozpoczynamy dziś Projekt Hobby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-zaczynamy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubię te 'benzynkowe' lakiery :) ale 3 warstwy zdecydowanie mnie do niego zniechęciły :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam