Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

MIYOwe ŚRODY part 1

Na wstępie chciałam BARDZO podziękować, że spodobał się Wam ten pomysł i głosowałyście. :*
Tak jak obiecałam, we wtorek wieczorem pomalowałam paznokcie zwycięzcą głosowania.
Bez zbędnego pisania, zapraszam do recenzji :)

Dane techniczne:

Firma: Pierre Rene MIYO Mini Drops
Numer/Nazwa: 47/dominant
Pojemność: 8ml
Cena: 3.49,-
Krycie: 3 średniej grubości warstwy
Opakowanie: szklana urocza i zgrabna buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: średniej długości i szerokości
Konsystencja: całkiem dobra

Kolor lakieru jest przepiękny, taka troszkę rozbielona pomarańcza, albo koral z nutą pomarańczu, no sama nie wiem. Troszkę, ale tak tyciu tyciu mu do neona. :)
Myślę, że na opalonych dłoniach będzie wyglądał bajecznie.
Aplikacja lakieru nie sprawia żadnych problemów. Gorzej z kryciem. Mam białe końcówki i wieczorem wydawało mi się, że nawet po trzeciej warstwie je widzę, ale teraz, gdy to piszę, przyglądam się paznokciom i jest dobrze :)
Schnięcia nie sprawdzałam, ale myślę, że jest słabe. O tak późnej porze po prostu nałożyłam Poshe (no bo od czego on jest :)).
Lakier jest cudowny i bardzo dobrze się w nim czuję, uważam, że mi pasuje >.<
3 warstwy + top coat dają wrażenie żelowych paznokci co nawet mi się podoba.
Jeśli macie możliwość kupna tego małego "dominatora", szczerze polecam.
I zdradzę, że mam nadzieję, że niedługo mój Inter będzie miał dostawę Miyo, bo chciałbym zrobić mały konkursik, a skoro te lakiery są tak trudno dostępne... no, ale to na razie strefa planów.
Zapraszam do zdjęć:

lewa dłoń/światło naturalne
w rzeczywistości jest kapkę intensywniejszy
Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
3 warstwy MIYO Mini Drops nr47 "dominant"
1 warstwa Poshe

I co sądzicie o tym kolorku?

Teraz mam zgryza, bo nie wiem, czy ponownie Was prosić o swoje typy, czy po prostu w kolejną środę zaprezentować lakier, który z "dominantem" przegrał zaledwie jednym głosem.
Jak myślicie?
Zapraszam do głosowania do ZAKŁADKI MIYOwe ŚRODY :*

14 komentarzy:

  1. :) świetny i bardzo słoneczny!
    lecę do zakładki głosować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosssski kolor, kup mi, kup mi... u mnie nie ma Inter M. :(

    daj kolejny- przegrany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko uzupełnią pudło, bo póki co bieda straszna, a kolory takie, jak za oknem: ponure, smutne i ciemne :)

      Usuń
  3. Kolor mi się bardzo podoba, a co do tych lakierów to nie mam jeszcze żadnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, za tę cenę są naprawdę godne uwagi :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor. Masz świetne migdałki, strasznie Mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek super, letni energetyczny w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem całkiem ;) jeszcze gdyby miał shimmer...
    daj następny z tamtego głosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piekny, czekam na następnego w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny i chyba nawet go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny :D Widzę go na stopach w lato :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam