Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Akcja Przywołujemy wiosnę z Jamapi :)

Wszystkie dziewczyny przyłączyły się do AKCJI, więc, żeby nie było, że to paskudzwo, co siedzi za oknem, mnie się podoba, dołączam swoje 3 grosze :)

Szału nie ma - uprzedzam na wstępie.
Ale kolor jak najbardziej wiosenny. No i moja mała wariacja na temat:
Praca pod tytułem: "Przystrzyżony trawnik"
No powiedzcie same, że to tak trochę ten trawnik przypomina ;)

lewa dłoń/światło naturalne
lewa dłoń/światło naturalne
zbrylony zamsz
Przepraszam za te upiorne suche skórki, ale wszystko było robione na bardzo szybko.
Do tego, jak widać, zamsz się zbił w kulki (macie sposoby na jego rozbicie?) i przyklejany na paznokieć, tworzył koszmarne nierówności, co zresztą widać na zdjęciach.
Fajny, oczojebny kolorek, nie? ;P

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy chińczykowego neonowego zieleniaka
zamsz

9 komentarzy:

  1. Chcę wypróbować w końcu futro :) Trawniczek całkiem ładnie Ci wyszedł :) Cudowny jest jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł :) Ślicznie Ci to wyszło :) Mam nadzieję ,że wiosna przyjdzie bardzo szybko :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleniście! :)
    Jeszcze nie próbowałam tej metody, ale pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jak trawnik;p Bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trawnik świetny, a kolor super wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba mani w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam