Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2013

Środy z MIYO Mini Drops

Tak sobie pomyślałam, żeby się odrobinę zmotywować ze słoczami moich lakierów, ustalę sobie dzień tygodnia, w którym mają się pojawiać.
Na pierwszy ogień pójdzie MIYO.
Tych maleństw mam 44 sztuki, z czego opisanych tylko 14.
Dlatego w każdą środę pojawiać się będzie notatka o lakierze z tej serii.
Mam również małą propozycję.
Poniżej zamieszczam zdjęcie grupowe lakierów wraz z ich numerkami (z zakrętek).
Jeśli jesteście ciekawe któregoś koloru - dajcie znać w komentarzu.
Ten, który zbierze najwięcej głosów, pojawi się w kolejną środę. :)
Bardzo bym chciała, żeby moje Gadułki miały swój wkład w tego bloga :) (będzie na Was ;P)
Co Wy na to?

A tu zdjęcie grupowe.
Mam nadzieję, że mniej więcej widać, do którego lakieru jest numerek?
Zdarzają się również no name, więc je oznaczyłam literkami :)
Jeśli stwierdzicie, że nie przyłożycie pazurków do tego procederu, będę leciała od najmniejszego numeru. (o, nawet się zrymowało =))

Na weekend jestem u Rodziców, ale postaram się Was podglądać :)
Buziaki!

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się:) Więc ja stawiam na numerek 51, będziemy dalej przywoływac wiosnę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł ze środami :D Mi dużo kolorów wpadło w oko. Mam nadzieje, że mogę podać kilka numerków :D Zaczynam: 93, 47, 67, 38, 68, D, 44, 51, 100 i 94 :) Sporo tego, ale te kolorki mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. 47, 51, 93, 96, A i D
    gdzie je kupujesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Inter Marche, w moim akurat wystawili, ale czy w innych są to nie wiem

      Usuń
  4. Wszystkie razem wyglądają cudownie, ale u siebie z największą chęcią powitałabym te: 90, 61, 47, 96, 44, A :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 51 i 47 :) Te kolory można jeszcze gdzieś dostać? Ja znalazłam MIYO tylko w Superpharm i tylko mniej wiecej od numeru 80 do 100 :<

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetna kolekcja :) ja chętnie zobaczyłabym : 46,61, 47, 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę tam ładny pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. spora kolekcja:) ja chętnie bym zobaczyła jak się prezentuje 47, 93 albo 46

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejciu, ile Ty ich masz....:O Ja mam tylko 66:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak na paznokciach wyglądają E, 93, 47, 44, 51:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 44 i 38 :-D fajny projekt, szkoda ze moje inter nie ma ich szafy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa kolorków 44, 47 i 51

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja chcę zobaczyć A i 70 ;) takie wiosenne wybrałam haha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd Ty taką ilość wytrzasnęłaś??:D fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 70 i A chcę zobaczyć :)
    Bardzo fajny pomysł z tymi środami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpierw chcę zobaczyć któregoś z tych: 90, 70, A.
    Super kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja by chętnie zobaczyła 97 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie! :D A jak bym miała jeden wybrać jeden to 97.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam