Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Kiwi na paznokciach, czyli Softer życzy smacznego!

Lakier, który szczególnie mnie zainteresował i jako pierwszy bez żadnego wahania wrzuciłam do koszyka.

Dane techniczne:

Firma: Softer
Numer/Nazwa: 28/-
Pojemność: 9ml
Cena: 6.99,-
Data ważności: zużyć przed o4/2o14
Opakowanie: szklana buteleczka z zakrętką pod kolor lakieru
Pędzelek: średniej długości i szerokości
Konsystencja: całkiem dobra

Dlaczego mnie zainteresował?
Po pierwsze: w ślicznej zielonej bazie zatopione są maleńkie czarne piegi, dzięki czemu lakier wygląda jak zmiksowane kiwi
Po drugie: lakier po wyschnięciu pachnie, wg producenta, właśnie kiwi

Lakier nakłada się bardzo przyjemnie i sprawnie.
Pędzelek nie sprawia żadnych kłopotów.
Do pełnego krycia wystarczą dwie średniej grubości warstwy.
Piegów jest bardzo dużo, więc nie musimy się obawiać, że będziemy je łowić. :)
Po wyschnięciu lakier faktycznie pachnie kiwi, ale tym chemicznym i sztucznym. Zapach utrzymał się na paznokciach przez 1o godzin! Owszem pod koniec był już słabo wyczuwalny, ale był! A przeszedł przez gotowanie obiadu i 8 godzin pracy (i częste mycie rąk), także szacun :)
Mnie to zbytnio nie przeszkadza, zapach nie jest duszący, ale, że tak się wyrażę, odwłoka to to nie urywa. :)
Całość jest wesoła, optymistyczna i nie nudna ;)
Schnięcie takie przeciętne, ładny połysk. Zaryzykowałam i nie nałożyłam Poshe i czuję się troszkę bezbronna (jednak nie ma to jak solidny wysuszaczo-utwardzacz).
Na zdjęciach paznokcie bez topa, za to z solidną dawką oliwki - moje skórki są w tak opłakanym stanie, że nie wyrabiam :(

Jestem zdecydowanie na tak, bo zapach to tylko poboczny gadżet.

lewa dłoń/światło naturalne
lewa dłoń/światło naturalne/kciuk jaśniejszy, bo akurat "skąpany w promieniach słońca" ;P
lewa dłoń/światło naturalne/w słońcu
 Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
2 warstwy Softer Crazy Colours nr28 "kiwi"

Zapraszam do głosowania w zakładce MIYOwe ŚRODY na kolejnego Mini Dropsa, którego mam zrecenzować :)

29 komentarzy:

  1. Kolor ciekawy. Podoba mi się fakt że ma te piegi. Niestety u mnie w mieście nie ma ich nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest. Kolor idealny na słoneczne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny! Nigdy nie spotkałam się z lakierami tej firmy a szkoda:/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiło mnie z tym zapachem, kolor fajny ale nie wiem jak mój wzrok zaakceptowałby ten kolor na moich pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, szkoda, ze nie moge ich nigdzie dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też go mam- z miejsca mnie zachwycił!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny kolor! coś jak limonka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście jak kiwi wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie kolorek się prezentuje, szkoda że u mnie tych lakierów nigdzie nie można dostać.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go, rzeczywiście świetnie wygląda, choć jak dla mnie to nie jest zapach kiwi :P ale da się go znieść. za to kupiłam z tej serii też pomarańczowy i on ma tak intensywny zapach chemicznej pomarańczy, że musiałam go od razu zmyć, tak mi przeszkadzał (a był tylko na jednym palcu...)
    za to ładnie pachnie mohito z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam i pomarańczę i mojito ale jeszcze ich nie próbowałam na paznokciach (na próbniku machnęłam wszystkie cztery obok siebie i pomieszany odorek zbił mnie z nóg ;P)

      Usuń
  11. Faktycznie wygląda jak zmiksowane kiwi :) Aż bym zjadła... :D Niestety taki kolor na paznokcie nie w moim guście. Gdzie można dostać takie lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie Inter Marche zaszalał i je sprowadził (więc mają już Flex od Pierre Rene, MIYO i teraz te Softer) :)

      Usuń
  12. Rewelacyjnie wygląda i do tego pachnie. Szkoda, że u mnie w mieście ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę tą firmę, ale lakier faktycznie iście ciekawy idealny na przywołanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek jak dla mnie jest idealny :D chciałabym go ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł zrobić lakier inspirowany owocem

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę go mieć!! Na pewno go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this colour and the shape of your nails.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały kolor;) Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście znalazłam go tylko w pobliskim Inter Marche

      Usuń
  19. Piękne kiwi :) Idealny rozweselacz aktualnej wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. KIWI! Uwielbiam kiwi :P!! Świetny jest ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skusiłaś mnie :P. Jutro jadę do Polkowic więc zajdę do Inter Marche i poszukam czy będą :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, ładny jest,nigdy ich nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam