Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Zakupy

Wybrałam się po buty, opiekacz i ręczniki, wróciłam bez ręczników, za to dodatkowo z dwoma bluzkami i całą górą kosmetyków.

Ale przejdźmy do tematu, który jest najbardziej interesujący: lakiery
na początek odżywka diamentowa, którą mam zamiar używać na zmianę z 6w1
no i byłam w promocji :)
Wibo nr243, na którego już dawno się czaiłam/ lakier do zdobień, zobaczymy, czy go opanuję/mglista poświata od blogerki Miratell
w buteleczce ładnie się mienił, zobaczymy jak na paznokciach
do tego podejrzewam, że słabo kryje...
3 mini lakiery za 10,-
lilac plum, red head i pink preppy
i gwóźdź programu
rozcieńczalnik do lakierów Inglot za 12,-
Ban na wydawanie kasy na lakiery.

14 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy jak najbardziej udane :D Ja mam tak zawsze, że jak po coś konkretnego idę to wracam zazwyczaj z innymi rzeczami :) Bardzo fajne kolorki tych mini lakierów :) A mam pytanko: Jest w ZG SuperPharm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie ma!
      BUUUU!!! (płacze)
      Nawet Natury nie ma, ani Hebe.
      A dziś ujrzałam, że i drogerię Aster mi zlikwidowali! :(

      Usuń
    2. Natury nie ma? To aż niemożliwe :)

      Usuń
    3. ponoć kiedyś była, ale teraz brak, najbliższą mam w Żaganiu albo Żarach...

      Usuń
    4. Ale chyba jest też drogeria Schlecker? Nie wiem czy dobrze napisałam. Jak byłam ostatnio w ZG (dwa lata temu) :) to weszłam tam z ciekawości, ale nie zakupiłam nic :)

      Usuń
    5. owszem, ale jest bardzo drogo i jeśli chodzi o lakiery to prawdziwa posucha...

      Usuń
  2. Pierwsze zdanie mnie rozbroiło.. skąd ja to znam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ten rozcieńczalnik bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a na buty i opiekacz starczyło?? :) Po prostu tak postępuje każda kobieta :)kolory lakierów z Wibo super

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogerkowe lakiery są bardzo udane, ja mam Flirt od Amethyst :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, moj mglista poświata od Miratell to kompletna porażka

      Usuń
  6. ten mini-secik jest świetny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie odżywka diamentowa nie zachwyciła, zdecydowanie wolę 8w1. Ciekawa jestem twojej opinii o lakierze do zdobień Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam