Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

Delikatny Złotnik

Dziś mani inspirowany czymś znalezionym w necie.
Ale że nie chciało mi się szukać lakieru kremowego, który był w oryginale, złapałam za porcelanę.
MIYO Mini Drops nr83 "porcelain" opisałam TUTAJ
Do tego byłam strasznie ciekawa, czy "złotnik" od Color Alike (recenzja) nadaje się do stempli?
Na jasnym tle prezentuje się tak:
lewa dłoń/światło naturalne

 Mnie osobiście zdobienie się podoba, choć wzorek jest baardzo delikatny. Spróbuję "złotnika" jeszcze na jakiejś ciemniejszej bazie, żeby wyrobić sobie o nim zdanie :)
lewa dłoń/flash


 Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy MIYO Mini Drops nr83 "porcelain"
Wzorek:
lakier Color Alike nr213 "złotnik"
płytka H22
maleńkie półperełki (?)
Całość zabezpieczona Poshe

15 komentarzy:

  1. łaaaadnie :D pozwolisz, że zgapię niebawem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana jak zwykle stworzyłaś cudny mani :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podoba kobieco i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całość bardzo mi się podoba :)
    widzę, że pokochałaś stemple!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wcześniej kochałam, tylko czasu brakowało :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie i tak kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie - idealnie :D !!

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie gdyby złoto zastąpić innym kolorem byłoby ok :) Nie wiem dlaczego, ale nie potrafię polubić się z żadnym złotkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz na myśli srebro? czerń? fiolet? :)
      ja też nie przepadałam za złotem ale ten gościu odmienił mój gust i teraz już lubię i nawet mam kilka :)

      Usuń
  8. strasznie mi sie podoba ten mani *_*
    jest taki subtelny i delikatny, ale za to niezwykle efektowny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam