Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2013

Porcelana

Dane techniczne:
Numer/Nazwa: 83/ porcelain
Pojemność: 8ml
Cena: 3,49,-
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
Opakowanie: zgrabna szklana buteleczka z czarną plastikową zakrętką
Pędzelek: średniej długości i grubości
Konsystencja: bardzo dobra

Po śliwce przyszedł czas na coś spokojnego.
Bardzo lubię make-up nude. Czy to na ustach, oku czy paznokciach.
A już dłonie w stylu "manekina" podobają mi się szczególnie.
Porcelana od MIYO nie jest "moim" manekinem bo ma w sobie różowe tony, ale i tak uważam, że jest śliczna.
Dacie wiarę, jeśli napiszę, że do pełnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa? Taką mam na palcu serdecznym.
Resztę pomalowałam dwoma cieńszymi. Ja tam szalonej różnicy nie widzę.
Schnie średnio, ale czasu nie sprawdzałam bo pracowałam przy kompie.
Lakier sam w sobie ma bardzo ładny połysk i dlatego nie użyłam na niego top coatu (no i nie spieszyłam się a sam wysechł :)).

Kolorek jest boski, delikatny, dziewczęcy i taki niewinny!
Czuję się z nim bardzo dobrze, a dłonie wyglądają zgrabnie, czysto i schludnie. :)
prawa dłoń/lampa błyskowa (zeżarła różowe tony)

prawa dłoń/"światło" naturalne


Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy MIYO Mini Drops nr83 "porcelain"

1 komentarz:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam