Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

China Glaze holoś

Dane techniczne: 

Numer/Nazwa: GR8, kolekcja OMG
Pojemność: 14ml
Cena: 24.9o,-
Data ważności: 36 miesięcy od otwarcia
Opakowanie: typowy, ładny kształt China Glaze, srebrna zakrętka
Pędzelek: długi i wąski ale wygodny
Konsystencja: bajeczna!

Zdecydowałam się na zakup tego lakieru na Allegro.
Kiedy przyszedł, od razu wylądował na moich paznokciach.To nic, że wcześniej też miałam złotko. Akurat robiłam mani kiedy przyszedł kurier. ^^
Po wyjęciu z paczki przewróciło mi się w żołądku. Przecież to zwykłe złoto...
Nałożyłam lakier na paznokcie i muszę przyznać, że ma fenomenalne krycie. Na wszystkich zdjęciach jest JEDNA warstwa!
Ale to wciąż złoto, czyżbym została oszukana?!
Wszystko wyjaśniło się, gdy weszłam do łazienki.
Efekt holo jest bardzo subtelny i mam wrażenie, że muszą zostać spełnione specjalne warunki, żeby się pojawił >.<
Ale podoba mi się i chętnie przygarnęłabym całą kolekcję OMG.
Uwaga, duuużo zdjęć. Mam nadzieję, że na którymś dojrzycie holo. :)

prawa dłoń/światło naturalne

prawa dłoń/oświetlenie sztuczne




 Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa China Glaze GR8 z kolekcji OMG
1 warstwa szybkoschnącego China Glaze



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam