Obserwatorzy

niedziela, 13 stycznia 2013

Zakupy

Wybrałam się na małe zakupy.
Zmęczona zmywaczem z Biedronki kupiłam Essence o zapachu kokosa i papayi.
Nawet nie czytałam o nim recenzji, przekonam się na własnych paznokciach. :)
W wazoniku znalazłam przeceniony lakier Douglas (9.9o,-)
I skusiłam się na błyszczące maleństwo od ANNY.
Lakiery ANNY mają piękną paletę kolorów, naprawdę wiele chętnie bym przygarnęła, niestety cenę też mają piękną (45,-).
Na malucha się skusiłam bo kosztował 27,- (za 6ml, więc się nie opłaca, ale raz zaszaleć można...).
Jutro będzie o nim notka. :)

zmywacz
 W H&M kupiłam lakier "antique gold" i wodę perfumowaną.

Po raz enty również zrobiłam podejście do szafy Wibo, ale mimo zachwytów mnóstwa dziewczyn, nie potrafię się przekonać do serii Glamour Nails.
Owszem, słocze ładne, ale nie porwały mnie na tyle, żebym chciała je zabrać do domu.
Oprócz tego czekam na kilka paczek. :)

1 komentarz:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam