Obserwatorzy

niedziela, 6 stycznia 2013

Colour Chic

Dane techniczne:

Numer/Nazwa: 18/-
Pojemność: 6ml
Cena: 4.99,-
Data ważności: do o5.2o14
Opakowanie: mała pękata buteleczka z czarną plastikową zakrętką
Pędzelek: jak na tak małą pojemność jest średniej długości i szerokości
Konsystencja: kremowa i bardzo dobra

Kolor na paznokciach to taki przykurzony szmaragd.
Piękny i głęboki. *.*
Ogólnie lakier rozprowadza się pięknie. Do pełnego krycia potrzeba dwóch cienkich warstw.
Ma ładny połysk.
Pierwsza warstwa schnie całkiem szybko. Drugiej nie sprawdzałam tylko nałożyłam wysuszacz.
Jestem szalenie ciekawa innych kolorów.
Lakier ten znalazłam w Pepco.

prawa dłoń/oświetlenie sztuczne

prawa dłoń/oświetlenie sztuczne


1 komentarz:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam