Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

MIYO Mini Drops

Czas na lakiery, które polubiłam za cenę i całkiem dobrą jakość.
Dane techniczne:
Numer/Nazwa: 91/ kaleidoscope
Pojemność: 8ml
Cena: 3,49,-
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
Opakowanie: zgrabna szklana buteleczka z czarną plastikową zakrętką
Pędzelek: średniej długości i grubości
Konsystencja: bardzo dobra

W buteleczce widzimy śliczna śliwka z całą masą bijącego po oczach niebieskiego brokatu.
Niestety, na paznokciach brokat znika. :( Wielka szkoda...
Do krycia wystarczą dwie cieniutkie warstwy, ja nałożyłam jedną grubszą, która mnie zadowoliła.
Lakier wysycha tworząc satynowe wykończenie. Tak mi się kojarzy.
Ja całość potraktowałam szybkoschnącym top coatem od China Glaze.
Mimo wszystko, za tę cenę nie żałuję zakupu, bo lakier ładnie się prezentuje.
Pogoda kompletnie nie dopisała, pada, jest ciemno i ponuro, dlatego nie mogłam uchwycić prawdziwego koloru.
 Jeśli się skupicie i mocno wytężycie wzrok, to przy odrobinie szczęścia dostrzeżecie gdzieniegdzie niebieskie błyski. >_<
prawa dłoń/lampa błyskowa

prawa dłoń/lampa błyskowa
 W rzeczywistości kolor jest bardziej intensywny.
prawa dłoń/światło naturalne/pochmurno

prawa dłoń/światło naturalne/pochmurne
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa MIYO Mini Drops 91 "kaleidoscope"
1 warstwa szybkoschnącego China Glaze

2 komentarze:

  1. Świetny, u mnie zawsze tylko kilka lakierów mają z tej firmy, nie ma w czym wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam