Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Druga szansa benzynkowego dziwoląga

Specjalnie na prośbę Ani prezentuję tę dziwną perłę na nudziaku i czarnym.
Jejku... jak dawno nie miałam na sobie zwykłego czarnego mani...

Zdjęcia jedynie w świetle sztucznym, bo dzienne (tu włącza się automatyczna lampa) bez flasha nie chciały za nic wyjść choć odrobinę porządnie.
W pracy koleżanka tak się zachwyciła tym kolorem, że obiecałam Jej go oddać.
Teraz troszkę żałuję, bo na czarnym moim zdaniem prezentuje się naprawdę dobrze (Aniu, miałaś nosa! :D)

Po kolei:
Mały palec - czarny MIYO Nailed It! 04 "ink" (mój czarnuszek idealny do stemplowania) 1 warstwa
Serdeczny - na MIYO 1 warstwa benzynki
Środkowy - na MIYO 2 warstwy benzynki
Wskazujący - na Wibo 2 warstwy benzynki
Kciuk - Wibo Express Growth nr396 1 warstwa
prawa dłoń/flash

Muszę przyznać, że na serdecznym podoba mi się najbardziej i robi się taki... jak pancerzyk żuczka :)
(widziałam zielone i niebieskie wyraźne tony).
Na środkowym królowało srebro i błękit a wskazujący to róż ze złotem. :)
Przepraszam za niedociągnięcia, ale mani robiłam na szybko w celach poglądowych i zaraz je zmyłam :)
Mam nadzieję, że zaspokoiłam ciekawość.
P.S. nie ma nigdzie top coatu

9 komentarzy:

  1. 1 warstwa na czarnym rzeczywiście jak żuczek. ślicznie wygląda. chyba muszę zrobić taki myk z czarnym z moim miss sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zrobiłaś takie zestawienie :D muszę wypróbować z tym czarnym, żuczkowe lakiery rządzą :D
    I tak wciąż uważam, że ten lakier jest piękny sam w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ci dopiero niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieję, że za te wymagania to mnie nie pogonisz ze swojego bloga :-P
    Ale muszę przyznać, że jestem mocno zaskoczona tym efektem po jednej warstwie!!! No super! Teraz nawet mogę stwierdzić, żelakier ten jest wart uwagi! No ślicznie wygląda!!
    Dziękuję bardzo za prezentację :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty!
      Od Ciebie zawsze dostaję pozytywne kopniaki :)
      Sama bym nie wpadła na tak genialny w swej prostocie pomysł ciemnego tła :)
      Bardzo proszę, polecam się na przyszłość:D

      Usuń
  5. na czarnym lakierze prezentuje się znacznie lepiej niż solo!

    OdpowiedzUsuń
  6. środkowy i wskazujący cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też podoba się najbardziej serdeczny palec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam