Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Kocie pazurki

K.O.T. wciąż nosi mani "gotowanie" z Projektu Hobby, więc będzie notka zapchajdziura.
A mianowicie połączenie dwóch ulubionych tematów.
Na tapecie kocie pazurki.
Co o tym sądzicie?
Tipsy dla kotów. Hit czy kit?
No dla mnie to zdecydowany kit.
No jak tak można okaleczać te biedne zwierzaki? I po co?
źródło: http://imgs.inkfrog.com/pix/ashopone/Cat-Nail-Cap2.jpg

źródło: http://www.drsfostersmith.com/product/prod_display.cfm?pcatid=19945

A tu świetna focia, która rozbawiła mnie do łez (dopóki nie dowiedziałam się o tych tipsach)

K.O.T. czuje się zbulwersowana i zniesmaczona. A tych, co to to wymyślili, powinno się spalić na stosie. O.

18 komentarzy:

  1. to żart?? niektórzy powinni sobie zrobić jeden tips na mózg :/
    PS.Mam zaćmienie umysłowe na tańczący tydzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddałam głos na na Twoje paznokcie na Dzień kobiet :) ładne :)

      Usuń
  2. hmmm... a to po prostu nie są takie nakładki ochronne, żeby koteczek podczas nieobecności właścicieli nie podrapał wszystkich mebli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, może. Ale i tak jest to przykre bo kotka można oduczyć.
      To tak jakby wymyślili korki do ... żeby kotki czy pieski nie siusiały. Bez sensu :/

      Usuń
  3. Jak bym była kotem, to bym miała niezłą bekę z tych kotów XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to jest chore.

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't want to live on this planet anymore -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę przesadzone niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje koty tydzień by ze mna nie rozmawiały gdybym coś takiego im założyła

    OdpowiedzUsuń
  8. o Boże ;/ kto wymyśla takie głupoty .... masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzka głupota mnie przeraża....

    OdpowiedzUsuń
  10. o masakra :/ co oni robię biednym zwierzętom :/

    OdpowiedzUsuń
  11. To jakiś żart czy co?? W życiu bym czegoś takiego nie założyła kociakowi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. W dupe bym szyszek napchała takim ludziom, co robią takie dziwactwa swoim zwierzętom!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż, te tipsy sprawdzają się, gdy kot rozdrapuje sobie rany. W innym wypadku,to snobizm właścicieli(wszak modne kocię w domu...) i zbytnie umiłowanie mebli.

    OdpowiedzUsuń
  14. to kotom nie robi krzywdy bo nawet zaklinacz kotów tego używał
    po prostu to kota oducza np.:robienia krzywdy zwierzętom które z nami mieszkają
    np.: psu
    oczywiście dla mojego kota czegoś takiego bym nie zrobiła
    =]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam