Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Projekt Hobby - Taniec

No... to się nazywa poślizg!
Przyznam szczerze, że kompletnie nie miałam pomysłu na ten mani (gdybym miała, już dawno bym pokazała >.<)
Aż mnie olśniło.
Zapraszam do tanga!
Bo to piękny, zmysłowy, ognisty i gwałtowny taniec, który bardzo mi się podoba i chciałbym się go kiedyś nauczyć...
Przy okazji wypróbowałam metodę gazetową, która również od dłuższego czasu mnie kusiła.

Metodę zapewne jeszcze opiszę, choć pełno tego na necie.
Lakier Softer również doczeka się swojej notki, ale póki co zdradzę, że zapach jest chemiczny do bólu, przesłodzony i chyba muszę się wybrać do spożywczego, powąchać prawdziwe liczi...
Tak czy owak, czerwień jest piękna i myślę, że do tanga idealnie pasuje :)
lewa dłoń/ światło naturalne

wzorek na prawej dłoni/ światło naturalne
a tu oryginalny wzorek, jakby ktoś nie wiedział o co chodzi

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Softer Crazy Colours nr21 "lychee"
2 warstwy MIYO Nailed It! nr36 "mercury"
na palcach środkowych wzorek wykonany metodą gazetową
wszystko utrwalone Poshe

Pozostałe prace znajdziecie TU

10 komentarzy:

  1. przepięknie! jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!
    ja lubię lakiery Softer, ale w wersji bezzapachowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz pazury! Fajną tą parkę wykombinowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :) świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł:) A jakie długie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra! Też myślałam o tangu ale kompletnie nie wiedziałam jak to pokazać :/
    Super to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dzieło! I tak eleganckie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam