Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

TAG - Liebster Blog Award


Jakie było moje zdziwienie, gdy na mailu znalazłam wiadomość, że zostałam otagowana.
Tym małym nicponiem okazała się być: Agata MsEuforia
Na czym polega zabawa?
Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożyła osoba nas tagująca.
Następnie my układamy 11 pytań i typujemy swoje "ofiary" ;P
Blog nominowany nie może posiadać więcej niż 200 obserwatorów.

Tak oto z drżącym sercem z wypełniam swój pierwszy TAG. Ło matko...

1. Co jest Twoją zaleta i wadą jednocześnie?
Z uśmiechem na twarzy potrafię wtykać szpile (wielokrotnie mówiono mi, że po czymś takim człowiek nie ma pojęcia, czy się śmiać czy płakać, bo nie wie czy mówię poważnie czy żartuję)
2. Wyleciałaś na wakacje, na lotnisku zgubili Twój bagaż a w środku kosmetyczkę, jakiego kosmetyku (tylko jeden) brak Ci najbardziej?
Tuszu do rzęs!
3. Auto o którym marzysz i śnisz?
Model nieważny, byleby Nissan terenówka :D
4. Dlaczego warto dzielić się swoimi opiniami?
Pewnie po to, żeby ustrzec się przed ewentualnym bublem. :)
5. Twój największy kosmetykowy bubel?
Tusze do rzęs z Rimmela. Jestem na nie uczulona i mam oczy jak królik, czerwone.
6. Ulubiona drogeria, w której najchętniej robisz zakupy?
Najchętniej to w Naturze, ale nie mam jej w mieście więc pozostaje mi Rossmann.
7. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Karma do Ciebie wraca (choć najczęściej mówię "zła karma do Ciebie wraca")
8 .Kot czy pies?
KOT! Zdecydowanie i po wsze czasy Howgh!
9 .Podróż, o której marzysz? 
Marzę o wczasach na wyspach Bali :)
10. Czego sobie życzysz?
Przede wszystkim zdrowia, niełamliwych paznokci, porządnego faceta u boku i kasy na lakiery :P
11. Za czym tęsknisz najbardziej?
Za czasami, kiedy wiodłam beztroskie życie i za wakacjami, które trwały 2 miesiące a nie dwa tygodnie >.<

A do zabawy chciałbym zaprosić:
http://marlenails.blogspot.com/
http://aalimkaa.blogspot.com/
http://zumaluje.blogspot.com/
http://paznokciswiat.blogspot.com/
http://nulka-life.blogspot.com/

A oto pytania dla moich drogich Pań:
1). Jaka jest Twoja ulubiona firma kosmetyczna?
2). Jakie są 3 rzeczy, które absolutnie musisz mieć w torebce?
3). Czego najbardziej nie lubisz u ludzi?
4). Na co wydałaś naprawdę dużo pieniążków i żałowałaś zakupu?
5). Marylin Monroe czy Audrey Hepburn?
6). Ile średni czasu zajmuje Tobie makijaż "codzienny"?
7). Wolisz rower czy jogging?
8). Gdybyś miała okazję stworzyć własny kolor lakieru, jaki by on był?
9). Jakiej cechy w sobie nie lubisz?
10). Jaka muzyka Cię odpręża?
11). Czy masz ochotę mnie ukatrupić za to, że Cię nominowałam? ;P

Uff... straszne jest to wymyślanie pytań.
Oczywiście absolutnie się nie pogniewam, jeśli Panie mnie oleją i nie odpowiedzą na pytania.
Ja bardzo dziękuję za otagowanie manie Agacie i serdecznie pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. ja też mam takie motto, że karma zawsze wraca. nie warto się na kimś mścić, wystarczy poczekać aż karma mu się wróci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Że ja nicpoń tak ??? :D w dodatku mały ?? hahaha :) buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :-*
    Święta racja to Twoje motto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też marzę o Nissanie terenówce :D Odpowiedziałam już na tag u siebie :) Dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, świetny pomysł z tymi pytaniami :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za otagowanie postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam