Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Brązowy Bell

Dane techniczne:

Firma: Bell Air Flow
Numer/Nazwa: 21/-
Pojemność: 10 g/r
Cena: 5.99,-
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
Opakowanie: szklana buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: średniej długości, dość szeroki i sztywny
Konsystencja: trochę gęsta

W końcu odważyłam się pomalować paznokcie na brązowy kolor.
Pamiętam, że na którymś blogu ujrzałam wymalowane na paznokciach urocze sówki i stwierdziłam, że nie mam żadnego brązowego lakieru.
I kupiłam kilka.
Ale jakoś bałam się ich użyć, bo nie wiedziałam, jak będą się komponować z moją skórą i zawsze były jakieś ciekawsze kolory do pokazania.
Dziś, po usłyszeniu w pracy komplementów na temat konkursowego mani (i tatuażu - brawa dla klienta ^^) zastanawiałam się, co by tu zmalować.
I stwierdziłam, że czas najwyższy na brązy.
Lakier posiada dość sztywny pędzelek, który nierównomiernie rozkładał lakier i robił prześwity.

Druga warstwa wszystko wyrównała i pogłębiła kolor (przynajmniej w sztucznym świetle).
buteleczka i pędzelek
prawa dłoń/flash/kolor dość dobrze oddany

prawa dłoń/flash

 Przyznam szczerze, że nawet podobają mi się moje dłonie w tym kolorze.
Muszę się przyzwyczaić, ale jest ok.

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy Bell Air Flow nr21
1 warstwa Poshe

12 komentarzy:

  1. Biedronka rządzi :D
    Super ten kolor, brak mi tylko czasu na malowanie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sę bardzo podoba kolorek, ale w sumie mam tylko 1 brąz i rzadko gości na moich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest. Zastanawiam się czy też go sobie nie kupiłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zaopatruje się w Bellki w Biedrze!
    lubię takie odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie przepadam za brązami, mam chyba jeden taki typowy i to dostałam w prezencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach :) Ja mam kilka brązów i czasami też lubię nimi pomalować swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      nieśmiałość przełamana więc pewnie niedługo wypróbuję pozostałe

      Usuń
  7. twoje dłonie wyglądają wspaniale w takim kolorku :) świetny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja (też) nie przepadam za brązami ale mam 2 w swojej kolekcji. ten tutaj ma takie fioletowe tony co bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek jak najbardziej ładny,super sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten brąa bardzo ładnie wygląda u Ciebie :), mi jednak ten kolor niezbyt się podoba ;( wole jaśniejsze brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również muszę skomplementować - brązowy lakier pięknie komponuje się z twoją skórą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam