Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Śliwka zamiast kwiatka :)

Na Dzień Kobiet.
Przed pracą miałam dużo spraw do załatwienia i jak przyszło do malowania paznokci to zostało mi 5 minut.
"Jednowarstwowiec, jednowarstwowiec" myślałam, w panice zaglądając do szuflady.
Złapałam śliwkę z Biedronki i się udało!
Dane techniczne:

Firma: Virtual
Numer/Nazwa: -/-
Pojemność: 10ml
Cena: 5.99,-
Data ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Opakowanie: szklana buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: średniej długości i szerokości 
Konsystencja: dobra

Virtual Fashion Mania to piękna idealna śliwka. 
Z tą jedną warstwą to lekka przesada, powinnam dodać drugą dla pogłębienia i wyrównania koloru, ale kiedy macham rękoma, mało kto czepia się szczegółów. Szczególnie, że moje środowisko jest mało wymagające (najważniejsze, żeby kolor był inny niż dnia poprzedniego >.<).
Maluje się przyjemnie, chociaż przyznam, że strasznie mnie rozstraja, kiedy jednego dnia się męczę z cienkim pędzelkiem a drugiego muszę machać grubym. Nie nadążam za zmianami :P
Schnięcia nie sprawdzałam, bo od razu nałożyłam Poshe.
Oczywiście w mojej pracy standard to wytarte końcówki.
Odpryski to sobie oglądam u koleżanki ;)
Bardzo przyjemny kolorek i fantastycznie mi się go nosiło. :)

prawa dłoń/światło naturalne



prawa dłoń/flash/na wskazującym widać, że jednak przydałaby się druga warstwa :)

Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
1 warstwa Virtual Fashion Mania (biedronkowe nie mają numerków)
1 warstwa Poshe

13 komentarzy:

  1. piękny kolor!!! i jaki połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiedziałabym, że te lakiery są tak dobre! Nie wiem czemu się wzbraniałam! Kolor piękny i elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Trzeba się wybrać na zakupy do Biedronki. A tak poza tym to ja tu nie widzę żadnych startych końcówek! ;) {kosmetykiagg.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie długie paznokcie! A kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chyba identyczny kolor z rimmela, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :D A chciałam kiedyś w Biedronce zaopatrzyć się w jakiś lakier Virtual, bo nie mam ani jednego. Jednak kolory były nieciekawe, więc nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny kolor :) a ja nie widziałam jeszcze tych lakierów w biedronce. albo już ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. mm śliczny, taki głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam