Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Praca na konkurs Walentynkowy

Brałam udział w konkursie u Faelwenn.
Oto moja praca konkursowa, która zajęła 3 miejsce :)
Mani ten tak mi podobał, że nosiłam go całe 3 dni. I nawet starte końcówki mi nie przeszkadzały, bo nie było ich widać :)
prawa dłoń/światło naturalne

prawa dłoń/flash

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa Vollare Da Vinci perłowy bez numerka
Wzorek:
lakier MIYO Nailed It! nr04 "ink"
płytka BM20
serduszka namalowane farbkami akrylowmi
całość utrwalona bodajże szybkoschnącym China Glaze

18 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie :) ja biedna się męczę z stemplami, myślę, że mam jakieś wadliwe bo choćbym nie wiem jak próbowała, wiecznie źle się odbijają (nie ważne czy używam lakierów do tego przeznaczonych czy zwykłych) a niestety na oryginalne konadowskie mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie posiadam ani jednej blaszki z Konada.
      myślę, że dużą rolę odgrywa czas. Ja zawsze się spieszę.
      Nakładam lakier na blaszkę, natychmiast zgarniam nadmiar, szybko łapię stempel i przenoszę na paznokieć.
      Staram się też za długo nie przymierzać.
      :)

      Usuń
  2. Przepiękne!! Chętnie zrobiłabym coś podobnego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło... i te serduszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! zasłużone miejsce na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się to zdobienie :)
    moje konkursowe ciągle czeka na publikację na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O-mój-Boże! Przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous nails! You are an artist!
    ♥nailistas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam