Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Projekt hobby


Tydzień pierwszy: muzyka

Tak jak podejrzewałam, zapisać się łatwo, ale wymyślić coś ciekawego...

No cóż, mój mani nie powala kompletnie.
Do końca tygodnia zostało jeszcze trochę czasu, więc może natchnienie spłynie.
Póki co jest to :)
Jest klucz wiolinowy i nutka, bodajże ósemka.
No i zgrzyt, umówmy się, że to coś to są słuchawki :) z ciągnącym się kabelkiem... (swoją drogą, świetna zapchajdziura - namalować ciągnącego zawijasa i dwa paznokcie z głowy >.<)

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa Vollare Da Vinci bez numerka
gradient:
Vollare + MIYO Mini Drops nr95 "magnetic"
wzorki wymalowane czarną farbką akrylową


Prace pozostałych dziewczyn znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Co Ty wymyślasz?:p Naprawdę nie musiałaś pisać, że to słuchawki:P Widać z daleka! Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matkooo!
    te słuchawki są idealne! bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to sobie wymysliłas :) najbardziej podobają mi sie słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pitol :) Ładnie :)Poziom mamy wysoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no... trochę zaniżam, ale może w następnych tygodniach podgonię. Ale to Twoja wina! Zabrałaś mi pomysła z nutkami ;P
      chociaż ja bym tak ładnie nie zrobiła ale ciii... :D

      Usuń
  5. Co Ty tu marudzisz??? Jest super! A słuchawki muszą mieć kabelek -bo inaczej to jak byśmy bawiły się w rozplątywanie??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to były czasy! he he, mów Kochana za siebie, ja mam teraz słuchawki bez kabelka :P

      Usuń
  6. Ja od razu poznałam, że to słuchawki! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Ty nasza marudo :) świetnie wyszło :) Od razu widać, że to słuchawki, a na dwóch kolejnych pazurkach kabelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >.< no bo, no bo (pochlipuje) wszystkie prace są takie ładne a moje byleco :)

      Usuń
  8. nie trzeba się przyglądać, od razu widać że to słuchawki:)

    dodaję i zapraszam do siebie:P
    http://adorianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z dziewczynami wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się od razu bardzo spodobało co stworzyłaś :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam