Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Nigdy nie mów nigdy...

Po kupnie Max Factor nr45 "fantasy fire" zarzekałam się, że więcej ich lakierów nie kupię.
I guzik. Ten mały dziamdziak wylądował w moim koszyku...
Dane techniczne:

Firma: Max Factor
Numer/Nazwa: 14/dazzling blue 
Pojemność: ?
Cena: 17.89,-
Data ważności: 36 miesięcy od otwarcia
Opakowanie: szklana prosta buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: mały, średniej szerokości
Konsystencja: całkiem dobra

To taki mały jasny żuczek, który na żywo i w świetle naturalnym i sztucznym pięknie się mieni.
Turkus wpada w zieleń z przebłyskami fioletu. Śliczny. :)  Czyli co? Nie duochrom, nie multichrom... thiochrom? ;P
Kryje słabo, co przy tak małej buteleczce jest po prostu tragedią. Ale i tak lepiej niż "fantasy fire". :)
Na zdjęciach widzicie 3 średniej grubości warstwy - musiałam sprawdzić to krycie i nie miałam czasu na szukanie lakierów, które mogłyby posłużyć za bazę. Ale kiedyś na pewno do tego tematu wrócę.
Pierwsza warstwa schnie dość szybko. Druga już ciut gorzej. A trzeciej nie sprawdzałam tylko nałożyłam wysuszacz :)
Na początku widać pociągnięcia pędzelka, ale top coat wszystko wyrównuje.
Żałuję niezmiernie, ale mój aparat zeżarł fiolet i zieleń na większości zdjęć.
lewa dłoń/światło naturalne
lewa dłoń/światło naturalne/najlepiej widać kolory, choć są wyblaknięte
lewa dłoń/flash/tylko jedno zdjęcie, bo wszystkie są takie same -  niebieskie
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
3 warstwy Max Factor nr14 "dazzilng blue"
1 warstwa Poshe

18 komentarzy:

  1. Piękny kolorek :) <3
    szkoda tylko, że go tak mało w tej buteleczce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie, ciekawie :) jakoś omijam te lakiery za każdym razem, chyba ze względu na małą pojemność i wysoką cenę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak ma niezłe krycie ;) i ładnie wygląda, ale jak dla mnie jest zdecydowanie za drogi jak na taką małą pojemność

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy :) ja z Max Factor-a posiadam tylko ten fantasy fire :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam praktycznie taki sam kolor z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy kolorek, ale cenowo do mnie nie przemawia ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używałam go jako toppera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor, taki inny niż wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Ja bym spróbowała nałożyć na jakiś turkus/niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kolor, ale przyznam, że bardziej przypadł mi w buteleczce, niż na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor sam w sobie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz piękne długie paznokcie, boskie, ja takich nigdy mieć nie bedę bo ciągle sie łamią

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, ale nie do końca mój ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor idealny :D uwielbiam go od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy efekt, ale muszę się przyznać, że wogóle nie widziałam tych lakierów na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten zdecydowanie dużo ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki ciekawy lakier! szkoda, że krycie kiepskie. kto by pomyślał, że MF ma takie kiepskie lakiery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam