Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

Projekt Książka - podsumowanie

Świetny projekt, w którym miałam koszmarny poślizg, ale udało mi się go nadrobić :)
Jestem z siebie dumna, że tu również zaliczyłam wszystkie tygodnie.
Organizatorkom bardzo dziękuję, temat był świetny, niby banalnie prosty, a przysporzył sporych kłopotów :)


Tydzień 1 BAJKA: Kwiat Paproci
Tydzień 2 KRYMINAŁ: "Kocie worki" Joanna Chmielewska
Tydzień 3 ROMANS
Tydzień 4 FANTASY: "Tkaczka pieśni" Andre Norton
Tydzień 5 HORROR: "Egzorcysta" William Peter Blatty

9 komentarzy:

  1. super zdobienia, kazde ma w sobie cos! ;)
    ja niestety poległam na tym projekcie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też byłam blisko ale stwierdziłam, że nie dam się i chyba w ciągu 3 dni pod rząd zamieściłam 3 ostatnie tygodnie :)

      Usuń
  2. Oj tak ten Projekt był bardzo wymagający i ciekawy :) Wszystkie zdobienia piękne a najbardziej podoba mi się horror - świetny klimat^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdobienia. Zwłaszcza horror:D Romans też mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. romans mi się bardzo bardzo bardzo podoba!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa ostatnie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie niezmiernie mi się podobają - ja chyba nie miałabym do tego głowy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam