Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

MIYOwe ŚRODY part 9

Wiem, że już Wam się te MIYOwe ŚRODY znudziły, najciekawsze kolorki zostały pokazane. :)
Jednak właśnie ten lakier zdobył całe 3 głosy i wygrał dzisiejsze swoje 5 minut :)
Dane techniczne:

Firma: Pierre Rene MIYO Mini Drops
Numer/Nazwa: -/- (robocze oznaczenie "D")
Pojemność: 8ml
Cena: 3.49,-
Krycie: 2 warstwy
Opakowanie: szklana urocza i zgrabna buteleczka z czarną zakrętką
Pędzelek: średniej długości i szerokości
Konsystencja: bardzo dobra

W niebieskiej bazie zatopiony jest srebrny shimmer.Na paznokciach nie jest już tak widoczny, ale całość daje efekt jeansu (mam w tym kolorze spodnie :))
Krycie naprawdę dobre, mały palec po jednej warstwie wyglądał dobrze, pozostałe pociągnęłam cienką warstwą, więc potrzebowały drugiej, która w pełni wystarczyła :)
Nie smuży, nie bąbelkuje.
Bardzo przyjemnie się operuje pędzelkiem, który jest wygodny i dobrze sobie radzi przy skórkach.
Czasu schnięcia nie sprawdzałam, ponieważ malowałam paznokciem przed położeniem się do łóżka. :)
Ogólnie nie mam się do czego przyczepić.
Jeszcze uzupełnię notkę o informację, czy przy zmywaniu farbuje skórki, ale podejrzewam, że tak.

prawa dłoń/światło naturalne/słoneczne
jak widzicie, udało mi się znaleźć chwilkę i spiłować paznokcie :)








Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
2 warstwy MIYO Mini Drops "D"
1 warstwa Poshe

A co Wy o nim sądzicie?
Nie jest zły, prawda? :)

25 komentarzy:

  1. jest na prawde swietny. Przez przypadek odrylam caly kosz lakierow MIYO w drogerii po drugiej stronie ulicy. Nawet nie wiesz jak mnie kusisz tymi postami! ale poki co trzymam sie dzielnie - do konca lipca zero nowych lakierow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... ale masz fajnie, u mnie w Interze je wycofali :(
      (dobrze, że tyle nakupiłam :))
      3mam kciuki za postanowienie bo mam identyczne :D

      Usuń
    2. haha, to w takim razie również trzymam kciuki :D

      Usuń
  2. komu się znudziły? mi nie :) ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Teraz zauwazylam;) sa migdalki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się nie znudziły!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny, nie mam jeszcze nic z miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się Miyowe środy nigdy nie znudzą ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, niby taki zwyczajny ale ma to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory, świetny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek, jednak ja poszukuję właśnie czegoś takiego (no może ciut jaśniejszego) ale bez shimera :( Zauważyłam, że nie mam żadnego kremowego niebieskiego w kolekcji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten ma shimmer, w sumie się zastanawiam, czy ja mam krem w takim kolorze? :)

      Usuń
  10. Śliczny kolorek, dobrze że na niego głosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. love that colour, I think I could wear it for weeks!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam niebieski lakiery na pazurkach, a ten jest po prostu cudowny !
    muszę chyba powęszyć w moim Jaśmin, może znajdę ten numerek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, intensywny kolor :) Mam co prawda jeden lakier Miyo, ale już zaczynam je lubić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że zaczyna mi się chcieć niebieskiego... kusicielki!

    a Twój niebieski jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, lubię niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam