Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Projekt Trendy - tydzień 4 "koronka"


Miałam pomysł, który okazał się niewypałem.
Prawdopodobnie to ja gdzieś popełniłam błąd.
Tak czy owak - zrobiłam małe zastępstwo.
Oczywiście, jak na K.O.T.a przystało, musiałam po swojemu i inaczej.
Całość jest bardzo dyskusyjna, sama nie wiem, co o tym myśleć i z góry jestem przygotowana na miażdżącą krytykę, także bez obaw - walcie śmiało :)
prawa dłoń/światło naturalne/słoneczne
przepraszam za upaćkane skórki ale spieszyłam się i zaraz po zdjęciach wszystko zmyłam

Wiem, że tło nie pasuje, może i lepszy efekt byłby np. przy czarnym, ale jak widać na palcu serdecznym - lakier troszkę zafarbował koronkę.
W ogóle serdeczny jest okropny, ale strasznie mi bruździł, 3x go zmywałam i malowałam i na nowo kładłam koronkę :/
Nie użyłam też topu, bo na serdecznym również to wypróbowałam i zniszczył cały efekt.

Najważniejsze, że tydzień zaliczony.
A kciuk tak znowu tragicznie nie wygląda :)

Użyłam:
2 warstwy odżywki 6w1 EVELINE
2 warstwy Silcare The Garden Of Colour nr72
1 warstwa Poshe
1 warstwa Pierre Rene 3in1 Action
koronka

Pozostałe prace dziewczyn znajdziecie -> TUTAJ

10 komentarzy:

  1. właśnie na kciuku to wygląda całkiem ciekawie :) choć ja bym na tło dała jakiś pastel. może fiolet? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kciuk mi się podoba! na serdecznym niestety nie widać tej fajnej góry tak jak na kciuku, ale domyślam się, że bardzo trudno było to zrobić, więc i tak szacunek, że na kciuku wyszło bardzo badzo fajnie!:) kolor tła jest fenomenalny, kurcze, ostatnio polubiłam zieleń :) ale tak jak Zu mówi, dałabym jakiś pastel pod tę koronkę. ogólnie bardzo ciekawy pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie obraź się ale palec serdeczny to porażka, może gdybyś dała szerszy pasek to wyglądało by lepiej za to kciuk jest bomba i chyba zgadałyście się z aalimką co do koloru na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie się nie obrażam, bo masz absolutną rację :)
      tak jak pisałam, serdeczny w ogóle nie chciał współpracować :/

      Usuń
    2. może napiszę tyle - zgadzam się z opinią Diunay :)
      za to kolor bazowy jest przepiękny !! *.*

      Usuń
  4. Na kciuki efekt jest bardzo fajny i niezwykle mi się podoba :) Drugi paznokieć już nie wygląda tak oszałamiająco ale pomysł wcale nie był zły! Ja bym chyba zastosowała tylko najmniejszą i najcieńszą koronkę jaka jest w pasmanteriach - ta wydaje się być cosik gruba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kciuk jest jeszcze w miarę ok, jednak serdeczny, no nie bardzo :P Na paznokcie nadaje się chyba tylko specjalna koronka bądź zatopiona w żel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką koronkę ciężko ładnie przykleić do lakieru niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  7. co jak co, ale pomysł przyklejenia koronki jest ciekawy, może nie do końca się udało, ale jest warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że pomysł oryginalny i że się próbuje czegoś nowego :). Kciuk genialnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam