Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

The Garden Of Colour nr72

Z przyjemnością prezentuję lakier, który był bazą do koronkowego zdobienia na tydzień 4 Projektu Trendy.

Dane techniczne:

Firma: Silcare The Garden Of Colour
Numer/Nazwa: 72/-
Pojemność: 15ml
Cena: 6.99,-
Krycie: 2 warstwy
Opakowanie: szklana buteleczka ze srebrną zakrętką
Pędzelek: średniej długości i szerokości
Konsystencja: bardzo dobra

Krem w kolorze leciutko zgniłej zieleni, troszkę oliwkowy? Ciężko znaleźć mi skojarzenie, ale jest całkiem przyjemny :)
Pędzelek wygodny, dobrze aplikuje lakier, który przy pierwszej warstwie troszkę bąbelkował (podejrzewam, że to moja wina, bo nakładałam go na nieodtłuszczone paznokcie) i smużył.
Druga warstwa wszystko ładnie wyrównuje.
Schnięcia nie sprawdzałam, bo spieszyło mi się do zdobienia :)
Ale zdjęcia są robione bez top coatu. Dlatego też mam troszkę zalane skórki za co przepraszam (moja wina, sama sobie pojechałam).
prawa dłoń/światło naturalne/słoneczne





Co tu można jeszcze napisać? No podoba mnie się!
Pasuje do moich dłoni ;P

Użyłam:
2 warstwy odżywki 6w1 EVELINE (miałam sobie zrobić 3 dniową kurację ale nie wytrzymałam ^^)
2 warstwy The Garden Of Colour nr72
Szkoda, że nazw nie mają :(

Co o nim sądzicie? :)
P.S.
Założyłam też FB, na razie nie ogarniam tego ustrojstwa i nie bardzo wiem z czym to się je, ale myślę, że tragedii nie będzie :)
Jestem o -> TUTAJ

16 komentarzy:

  1. ciekawy, strasznie podobny do Essence L.O.L

    OdpowiedzUsuń
  2. oj lubię takie kolorki obecnie, szczególnie, że pogoda coś nam sie popsuła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Bardzo się polubiłam z tymi lakierami, jednak te zielone zafarbowały mi płytkę :( Tobie nie zrobił kuku, a moje mi zrobiły...nie polubiły mojej płytki paznokcia chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba że po prostu trafiłaś na takiego gangrena :)
      czasem się takie czarne owce zdarzają :)

      Usuń
  4. Super soczysty, optymistyczny kolor :) Nigdy nie miałam przyjemności malować tymi lakierami, coś czuje, że dużo mnie omija :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek jest przepiękny, uwielbiam takie shreki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj kupiłam praktycznie identyczny golden rose, jest świetny :D Idealne podsumowanie z komentarza wyżej - shrek jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, że też ja nie mam takich skojarzeń :)

      Usuń
  8. O_o świetny kolor! :) Coś czuję że szybko dołączy do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam