Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

Romantyczne różyczki po raz kolejny

U K.O.T.a po raz kolejny romantyczny mani (sic!).
Ale ta kolorystyka naprawdę nie dawała mi spokoju. I w końcu nie wytrzymałam - musiałam sprawdzić, jak będą wyglądały róże na szarym tle!
Nieskromnie przyznam, że mnie mani podoba się szalenie!
To połączenie jest genialne, choć linie pozostawiają wiele do życzenia.
Zamiast białej farbki, zachciało się Safari, który okazał się słabo kryjący, a wiadomo, że im więcej warstw i poprawiania, tym bardziej krzywo wychodzi.
Obawiam się, że takie kombinacje będą częściej się pojawiać, bo już się lęgną kolejne zestawienia :)
prawa dłoń/światło naturalne





 Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
2 warstwy Safari nr335
Różyczki:
Bella Oggi Tweety nr5 "bubble gum"
Softer Crazy Colours nr21
Listki:
Cocoche nr16 "green tea"
Softer Crazy Colours nr29
Paseczki:
Vollare Da Vinci NN
A co Wy, kochane, sądzicie o tym mani?
Ujdzie czy jednak nie halo?

Przypominajka konkursowa ->TUTAJ


31 komentarzy:

  1. Piękności! Wyglądają jak naklejki. Cudowne połączenie i świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde - fantastyczne! :) Róże są przeurocze i faktycznie wyglądają jak naklejki! :) Nie pogniewasz się jak zgapie to mani? Jest przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie! Bardzo mi sie podoba ta wersja kolorystyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemskie ^^
    Różyczki zawsze wychodzą ci genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to "zawsze" to raptem 2x :)
      ale bardzo się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie :) Ty dobrze wiesz, że mam podobne zdanie co do poprawiania, to nigdy nikomu na dobre nie wychodzi :P Linie jakoś nie rzucają się w oczy, całość bardzo mi się podoba, prędzej czy później pewnie spróbuję takiego zdobienia^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak tak, poprawianie to ZUO ;P
      chętnie obejrzę Twoją interpretację :)

      Usuń
  6. Cudo! Ja ogromnie lubię tego typu mani, jestem zakochana w nich <3 Kiedyś też zrobiłam tyle, że nie było pasków a kropki :D Chyba też będę musiała jakąś wersję kolorystyczną zrobić, a co!

    OdpowiedzUsuń
  7. są prześliczne, zdecydowanie mój ulubiony typ zdobienia(miałam go już w różnych wersjach kolorystycznych) na paznokciach ^^ rewelecja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że Ci się to podoba, jest śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róże na szarym tle wyglądają przecudownie :))

      Usuń
  10. Kocie, jak tu u Ciebie romantycznie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkradam pomysł i idę tak w poniedziałek na uczelnię!:D Przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne :) ta kolorystyka mi się bardzo podobna. Muszę kiedyś spróbować czegoś podobnego u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne! i te różyczki śliczne. a w połączeniu z paskami to już w ogóle cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda to wszystko fantastycznie! :O świetne połączenie kolorów :)
    wydaje mi się, że recenzje lakierów można podpiąć pod akcje Maliny, sama tak zamierzam robić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne :) Szare tło jest super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę często spotykam się z takim i podobnymi zdobieniami, nie robią one już na mnie takiego wrażenia jak za pierwszym razem, ale tu zdecydowanie wygrywa szary kolor pod tło- wyszło rewelacyjnie. Poza tym wiele róży widziałem, a te są zdecydowanie jednymi z najlepiej wykonanych! Bardzo mi się podoba, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejkuuuuś, znawca róży mnie pochwalił :D
      a właśnie myślałam, że wyszły okropnie, bo jak poprzednio malowałam 2 kolorami to tu użyłam 3 :)
      cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  17. linie nierówne? :O co ty gadasz, są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne róże. też muszę spróbować takie zrobić, ale boję się jak wyjdą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie spróbujesz nie będziesz wiedziała! Zresztą, trening czyni mistrzem :D (nie żebym się za takowego uważała, co to to nie, ale zawsze warto próbować :))

      Usuń
  19. bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze piękniej niż poprzednio :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam