Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Projekt Trendy - tydzień 2 "biel i turkus"

Udało mi się zakończyć Projekt Książka. Jestem z siebie dumna, że wykonałam wszystkie prace :)
Dziś na tapecie "biel i turkus".
Widziałam już wiele prześlicznych prac i co kolejna, tym u mnie większy problem.
Luźno wzorowałam się na tym obrazku:
źródło: http://oribella-hobby.blogspot.com/2013/03/218-klasyczna-czern-i-biel-i-turkus.html
Ogólnie uwielbiam turkus, a w połączeniu z bielą/srebrem, czernią/ciemnym brązem wygląda elegancko, z klasą i po prostu pięknie :)
Dzisiaj poszłam troszkę na łatwiznę i użyłam stempli. Niedługo wychodzę do pracy a wczorajszy "Egzorcysta" został ze mną do rana, więc nie mam zbytnio czasu na ręczne malowanie.
Mani bardzo mi się podoba, uważam, że wyszedł bardzo ciekawie. :)
Oczywiście, turkus jest dość problematycznym kolorem i wiele aparatów ma problem z uchwyceniem turkusowatości. Mój nie jest wyjątkiem i na zdjęciach paznokcie wyglądają jak pomalowane niebieskim lakierem. :/
prawa dłoń/światło naturalne




lewa dłoń/światło naturalne

 Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
2 warstwy Silcare The Garden Of Colour nr34
1 warstwa Poshe
Cieniowanie:
MIYO Mini Drops nr82 "jasmine"
gąbeczka
Stemeplek:
lakier MIYO Nailed It! nr4 "ink"
płyta F
kamyczki "cyrkonie"
1 warstwa Poshe

19 komentarzy:

  1. Śliczne. Turkus najmniej lubiany kolor przez aparaty fotograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCie, wiesz że masz coraz ładniejsze paznokcie?:D
    śliczny mani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a z której strony ładniejsze, bo mnie zaciekawiłaś?
      kształt, długość, wygląda skórek?

      Usuń
    2. Nie wiem jak Chili ale mi się ten kształt bardziej podoba niż wcześniejszy :)
      A mani bardzo ładne :)

      Usuń
    3. D. racja - kształt i długość :) może to dlatego, że wyrównują się powoli :) trzymam kciuki za odhodowanie wszystkich :*

      Usuń
    4. dziękuję :)
      ale i tak tęsknię do migdałów, więc jeśli uda mi się zapuścić odpowiednią długość, na pewno je spiłuję :)

      Usuń
    5. Ja właśnie za migdałami nie przepadam dlatego podobają mi się Twoje teraźniejsze :D

      Usuń
    6. Popieram dziewczyny :)

      Usuń
  3. Jestem zachwycona! Pięknie to wymyśliłaś, zdobienie stempelkami cudnie wpasowane w paznokcie.. Kochana są tą najpiękniejsze paznokcie jakie u Ciebie widziałam i nie omieszkam kiedyś spróbować takiego cieniowania na obwódce paznokcia genialny pomysł!!!

    Tylko będę musiała opanować w końcu stemplowanie, które idzie mi fatalnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a cieniowanie jest prostsze niż myślisz:
      malujesz paznokieć kolorem bazowym i gry wyschnie, na nim na środku gąbeczką paćkasz plamę :D
      myślę, że dobrze napigmentowany lakier to więcej jak połowa sukcesu
      i szybkie ruchy :)
      trenuj trenuj, chętnie pooglądam Twoje propozycje :)

      Usuń
  4. świetne są, takie nietypowe, genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z dziewczynami! taka długość Twoich paznokci wygląda tak uroczo!
    zdobienie wyszło Ci świetnie:) bardzo delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Ja też zawsze mam problem z uchwyceniem turkusowego koloru na fotkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful colour! Love the kind of gradient. Kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie Cię znalazłam :) śliczne mani wpada w oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie cieniowanie wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę! Strasznie mi się podoba - prosty wzór a niesamowicie efektowny! :) Zgapię na 100% - ale ja nie mam stempli więc jakoś postaram się ręcznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam