Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

Projekt Trendy - tydzień 3 "geometria"

Gdyby nie Chilli (:*), znów bym się spóźniła z tygodniem!
Temat ciężki, bo geometria = matematyka, a ja nie cierpię matematyki!
Nie miałam i do tej pory nie mam żadnego odkrywczego pomysłu i bezczelnie zmałpowałam od Chilli.
Skittles mani w żywych kolorach a do tego stemple wykonane lakierami o różnych barwach.
Masakra jakaś...
Nawet pisać się o tym nie chce...
prawa dłoń/światło naturalne


lewa dłoń/światło naturalne
prawa dłoń/flash

lewa dłoń/flash
Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
Skittles:
koral: Cocoche nr 1o "orange"
niebieski: Softer Crazy Colours nr27 "blue angel"
różowy: SGGM nr158
zielony: SGGM nr161
pomarańczowy: Softer Crazy Colours nr13
1 warstwa Poshe
Wzorki:
lakiery:
srebrny: Colour Alike nr214 "lustrzanka"
czarny: MIYO Nailed It! nr4 "ink"
grafitowy: Essence Colour&Go nr83 "luxury secret"
miedziany: Catrice nr870 "copper cabana"
płytki:
BM16, BM17, BM19, BM20, BM21
1 warstwa Poshe

Nie jestem z tego mani zadowolona ale obawiam się, że nic lepszego już nie wykombinuję :(

Pozostałe prace możecie obejrzeć -> TUTAJ

23 komentarze:

  1. skojarzyło mi się to bardzo z Alicją w krainie czarów :) szczególnie Twoja prawa ręka. ale w ogóle fajnie że każda dłoń jest inna :) i mnie się podoba, już nie marudź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, chociaż ja nie przepadam za czymś co jakby się "nie klei" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie bezczelnie?? jakie zmałpowałam?? ^^ nic z tych rzeczy tu nie widzę :P świetny mix :D:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło. Ciężko niekiedy się pracuje z tymi stemplami, a tobie wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło :) bardzo pozytywny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podobają :) w sam raz na ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szalona geometria - to lubię! to znaczy wzory, a nie matematykę :p trochę mi się kojarzy to zdobienie z latami 70. takie hipisowskie jakby, choć nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ;)
    kolorowo i pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda tylko że używasz konadu a nie malujesz ręcznie, ale i tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie konad tylko bundle monster :)
      i jak już napisałam, z braku pomysłu i weny sięgnęłam po stemple, najwyżej Nika mnie wyrzuci z projektu :D

      Usuń
    2. no raczej nie :) jak zwał tak zwał konad czy nie konad wiadomo o co chodzi :)

      Usuń
  10. Byłam u Chili i porównałam wasze prace. Ja nie widzę nic wspólnego szczerze mówiąc:) Nie wiem dlaczego tak narzekasz, skoro praca wyszła Ci świetnie. Bardzo mi się podoba efekt końcowy. Jest bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgapiłam, bo na ten sam tydzień wyzwania - jak Chilli użyłam stempli
      dziękuję, że się podoba - ja mam wrażenie, że trochę mnie poniosło i przegięłam (ale udawajmy, że tak ma być) :)

      Usuń
  11. Ale pierdzielisz jest to póki co najlepsze mani na ten tydzień projektu jakie widziałam,a Ty piszesz, że nie jesteś zadowolona, KOBIETO!!! :P

    Co do tego, że użyłaś stempli - dla mnie to też jest sztuka, jak wiadomo wszem i wobec mi stemplowanie nie idzie totalnie a u Ciebie praktycznie zawsze idealnie to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa... ale 3 paznokcie musiałam zmywać i nan nowo malować bo wyszło nie tak :)

      Usuń
  12. Taki piękny efekt, a ty marudzisz, no wiesz co!
    Wszystkie pazurki genialne, ale najbardziej podoba mi się różowy w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love those nails! Congrats! :) They are beautiful
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. I po co marudzisz co?? Efekt jest piękny! Straszie mi się podobają takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kolorowo! Jestem na tak:) Zapraszam do poznania zwycięskich prac w Projekcie Hobbby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/05/projekt-hobby-najlepsze-zdobienie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo że ze wspomagaczem - wygląda to naprawdę efektownie, pięknie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam