Obserwatorzy

wtorek, 14 maja 2013

Kolejna Barrysiowa teksturka :D

Tekstura to jest zdecydowanie to co lubię. Wzbudza sensację i zdziwienie, a do tego pastele tak ładnie u mnie wyglądają (tak, wiem, zakichany Narcyz ze mnie >.<).
Dziś 3 z kwartetu Barry M., śliczny miętus.

Dane techniczne:

Firma: Barry M. Textured Nail
Numer/Nazwa: TNP4/ridley road
Pojemność: 1o ml
Cena: 17.87,- (po rabacie "patis18")
Krycie: 2 warstwy
Opakowanie: szklana buteleczka z matową czarno-szarą zakrętką
Pędzelek: dość krótki ale szeroki
Konsystencja: całkiem dobra

Kryje po dwóch średnich warstwach, wysycha całkiem ładnie, ciężko zalać skórki i ma wygodny pędzelek.
Do tego kolor, który świetnie wygląda i przykuwa wzrok.
Łatwo go zabrudzić, jak wszystkie jasne teksturki, ale ja najczęściej zmieniam mani codziennie więc nie jest to jakiś straszny dla mnie problem. :)
Ten jednak tak mi się spodobał, że uchwał się całe dwa dni i lekko starły się końcówki.
Jestem zachwycona nim i kocham bardzo :)
Nie ma się za bardzo do czego przyczepić i nic odkrywczego nie wymyślę :)

prawa dłoń/światło naturalne/słabe
na zdjęciach niestety wyszedł bardziej błękitny :(



Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1 EVELINE
2 warstwy Barry M. Textured Nail TNP4 "ridley road"

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, przepadam za teksturkami berry m i mam nadzieję, że kiedyś jakaś trafi do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny, uwielbiam miętusy :D Chociaż teksturki wolę wzbogacone brokatem to ie pogardziłabym takim barrym :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te teksturki... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie mów, ale wykończenie ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny jest. I kolor i tekstura mi się niesamowicie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędny kolor w piaskowym wydaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny efekt, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten kolor teksturki i to jak pięknie prezentuje się na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaluje ze nie kupilam tego tez! Jest cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. CHCĘ GO !!! chcę! chcę! chcę! :P zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ten jest cudny! muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny kolorek latem widzialabym go na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest fenomenalny, nawet jak dla mnie, czyli osoby, która nie przepada za takim wykończeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest i strasznie się cieszę, że go mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam