Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

1 czerwca - dzień skittles!

Rok temu brałam udział w tej akcji i dziś również z chęcią do niej przystąpiłam.
Pomysł jest fantastyczny i byłoby naprawdę super, gdyby stał się taką małą tradycją w naszym lakierowym półświatku.
Myślę, że wiele z Was, kochane, zgodzi się ze mną :)

W tym roku postawiłam na modne pastele, choć z dobraniem takich miałam spory problem.
Mam nadzieję jednak, że ujdą. :)
Drugi powód jest banalny - w zeszłym roku miałam żywe kolorki i głupio byłoby powielać je :)
Proszę, nie uciekajcie z krzykiem :) Tak wyglądały moje paznokcie rok temu.

A w tym tak:
prawa dłoń/światło naturalne/zachmurzone


prawa dłoń/światło sztuczne




Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
3 warstwy Vollare City nr155 (żółty - warstwy grube)
3 warstwy Vollare City nr25 (różowy - warstwy średnie)
2 warstwy Colour Alike nr488 "danzing" (fioletowy)
2 warstwy Colour Chic nr31 (błękitny)
3 warstwy Vollare City nr321 (zielony - warstwy grube)

Żaden z tych lakierów jeszcze nie pojawił się w notce-recenzji.
Może jesteście któregoś ciekawe?
I co sądzicie o takim skittlesmani?

Buziaki!

25 komentarzy:

  1. Nie ma nic lepszego na Dzień Dziecka bez Skitlessów

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ZA podtrzymaniem tradycji :)
    Wow niesamowita zmiana pazurków :)
    Wersja pastelowa przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah miło jest popatrzeć jak wyglądały paznokcie rok temu a jak obecnie, sama żałuję, że nie mam takich zdjęć :( Co do mani fajnie, iż zrobiłaś je inaczej niż w zeszłym roku, kolorki bardzo mi się podobają, również rozważałam pastele, ale że to był mój pierwszy raz z skitlesami postawiłam na żywe kolory tęczy^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Ci wyszlo :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pastele :)
    Mogę umieścić Twoją pracę w mojej galerii na blogu?
    http://daguszka.blogspot.com/p/skittles-mani-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda super :D u mnie też już skittlesowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi tak głupio, bo nie zmalowałam tak prostego mani :( No cóż...w następnym roku się poprawię :) Bardzo ładne kolorki dobrałaś. Niezła przemiana Twoich paznokci i nawet technika malowania Ci się zmieniła :D Ja jestem ciekawa tych lakierów z Vollare - piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo się pojawią, przypomniałam sobie o nich dzięki tej akcji i z chęcią znów pomaluję nimi paznokcie :)

      Usuń
    2. no i szkoda, że nie zrobiłaś skittles mani, po cichu liczyłam, że obejrzę Twoją wersję :)
      Ale w sumie dzień jeszcze się nie skończył! :D

      Usuń
  8. Wersja pastelowa faktycznie wygląd świetnie. Ja chyba nie zrobię skittles mani w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  9. ajj ubóstwiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten rok bije na głowe poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje paznokcie są teraz w doskonałej kondycji porównując z zeszłorocznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tegoroczne pazurki prezentują się o niebo lepiej ! :)
    gratuluje tak udanej "metamorfozy" pazurków :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądają takie pastelowe.
    Zdjęcie z tamtego roku w porównaniu do dzisiejszego, nie ta ręka. Fajnie sobie zrobić takie porównanie i zobaczyć efekty swojej pracy, bo takie zadbane paznokcie to dużo pracy i to ciągłej.

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku jest wspaniaaaale <3!!! I pazurki i kolory. Pięknie KOCIe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wolę te pastelowe ;)
    i poproszę kiedyś ten fiolet z colour alike ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszesz i masz - w przyszłym tygodniu postaram się go zrecenzować :)

      Usuń
  16. idealnie teraz wyglądają ;) cudowny kształt paznokcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, co za zmiana pazurków :o teraz masz idealne, uwielbiam takie pastelowe kolorki więc mani na 100% w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje paznokcie przeszły niesamowitą przemianę! bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam