Obserwatorzy

niedziela, 5 maja 2013

Projekt Książka - Fantasy


Nadrabiania ciąg dalszy. Tym razem na tapecie mój ulubiony gatunek.
Szczególną miłością pałam do serii "Świat Czarownic" autorstwa Andre Norton.
Seria liczy sobie ok. 30 książek, które są mniej lub bardziej ze sobą powiązane.
Historie rozciągają się na przestrzeni wielu dziesięcioleci, jeśli nie wieków.
Fantastyczne w tych książkach jest to, że często postaci, które w jednej książce odgrywają główną rolę, w innej gdzieś tam przemykają, jako drugoplanowe.
Do tego Autorka stworzyła ogromny świat, po którym rzuca swoich bohaterów, a Ci są wszelkiej maści, gatunków i ras.
Szczerze polecam :)
A moja najulubieńsza z ulubionych to "Tkaczka Pieśni". Streszczenie z odwrotu książki:
"Złe moce porwały czarownicę Elys z Krainy Dolin i odebrały pamięć jej mężowi. Eydryth, ich córka, postanawia wyruszyć w świat na poszukiwanie lekarstwa, które uleczyłoby ojca.
Przemierza ziemię jako jedna z niewielu kobiet - trubadurów, tytułowa tkaczka pieśni.
Przyjdzie jej przewędrować wiele krain, wyśpiewać wiele pieśni, zwyciężyć liczne złe moce, nim wreszcie odzyska rodziców. " Nie trzeba dodawać, że spotka również swoją miłość? ;)

Czy muszę opisywać poszczególne paznokcie?
Interpretację pozostawiam Wam, jeśli faktycznie czegoś nie zdołacie rozkminić, podpowiem :)
Dodam, że jestem zachwycona maciupcią czaszką z serdecznego, choć piszczelami już nie :)
Kto zgadnie, co za stworzenie, które jest w herbie Eydryth, siedzi mi na palcu środkowym?
Tym razem przyznaję, że zdobienie zrobiłam na jednej dłoni. Postawiłam sobie poprzeczkę ciut za wysoko, ale też nie jest to "luźna interpretacja" jak w przypadku różyczkowego mani do Romansu.
Proszę o wyrozumiałość i przymrużenie oka :)
Zdjęcia robione zaraz po pomalowaniu, po południu dodam zrobione w świetle dziennym.



prawa dłoń/flash

czaszunia *.*
Miało być popołudniu, niestety, musiałam załatwić kilka spraw i mi zeszło...
Ale już spieszę z dziennymi fociami:
prawa dłoń/światło naturalne


tu również dobrze widać czaszkę :D
 Użyłam mnóstwa lakierów, często do drobnych maźnięć, pacnięć itp.
Dlatego niczego nie będę wymieniać.
Nikt nie będzie przecież robił czegoś takiego :)

Przypominam również, że można głosować na swojego faworyta w MIYOwych ŚRODACH -> O TUTAJ


Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. ale czaszeczka :) ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kciuk podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc! Bardzo mi sie podoba ;) Czaszka super ;p A na srodkowym jest gryf;p Dobrze mowie? Nie znam sie zbytnio, ale tak mi wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, gryf - jeśli jedna osoba dobrze odgadła to jestem z siebie dumna! :D

      Usuń
  4. ale fajnie wygląda :D dobra tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna interpretacja :D a ta czaszka faktycznie super wygląda :) !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyszło. Czaszka to taka wisienka na torcie CUDO. Przy takim zdobieniu nikt nie oczekuje, że zrobisz je również na prawej ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff... to dobrze, bo już myślałam, że zostanę potępiona :)

      Usuń
  7. Haha! Zabawnie wyszła Ci ta czacha, nie używałaś przypadkiem lupy? Nie ogarniam, to takie drobne...
    A kciuk zajebiście kojarzy mi się z minecraftem <3 Wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. he he, nie mam lupy, ale pewnie gdybym próbowała to powtórzyć, to nie wyszłoby za Chiny Ludowe!

    To niesamowite, myślałam, że wszystkim spodoba się statek, a tu największe wrażenie zrobił kawałek muru pradawnej warowni... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, this nail art is wonderful!
    (love the eagle)
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks, but that is not a bird
      it's a mistical monster gryphon :)

      Usuń
  10. Widać, że włożyłaś w paznokcie bardzo dużo pracy, mi najbardziej podoba się stateczek na małym palcu i kciuk <3
    Książek nie znam niestety, może kiedyś się z nimi zapoznam choć będzie ciężko bo ja po skończeniu projektu książka zrobiłam stos książek które chce przeczytać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu wiedziałam, że to gryf :). Piękne mani, widać, że się napracowałaś. A książek nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam