Obserwatorzy

piątek, 24 maja 2013

Projekt Trendy - tydzień 5 "etno"


Przyznam szczerze, że temat bardzo trudny do zinterpretowania.
Etno. Na początku myślałam o aztec nails, później o folku.
Aż w końcu skupiłam się na własnych skojarzeniach (zapewne błędnych :)) i stwierdziłam, że dla mnie etno to przede wszystkim barwy ziemi. I tak jakoś mi się troszkę z Indianami skojarzyło >.<
I "pi x oko" coś takiego mam na paznokciach.
Proszę, nie bijcie :)
prawa dłoń/światło naturalne



 Użyłam:
1 warstwa odżywki 6w1
1 warstwa O.P.I "did you 'ear about van gogh?" <3
Wzorki:
Bell Air Flow nr21 (z Biedronki)
MIYO Nailed It! nr04 "ink"
MIYO Mini Drops nr82 "jasmine"
MIYO Mini Drops nr85 "highwayman"
Narzędzia: 
pędzelek
sonda
1 warstwa Poshe

Prace pozostałych uczestniczek projektu znajdziecie -> TUTAJ

Mnie osobiście najbardziej podoba się serdeczny, chociaż kropki krzywe :)
A co Wy, kochane, sądzicie o takim ETNO? :)

16 komentarzy:

  1. super Ci wyszło! :D mi najbardziej się podoba serdeczny i środkowy :)
    zaprosiłam Cię do akcji stworzonej przez Malinowy Klub, szczegóły u nich i na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Pocahontas miała pomalowane paznokcie to na pewno miała takie :D Mi bardzo przypadły do gustu. I kolory takie "moje" :) Interpretacja bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pomyślałam o Pocahontas :D
      świetnie Ci wyszło i piękne pazurki *.*

      Usuń
  3. o! super! jestem pod wrażeniem. świetnie wyszły. widać, że się napracowałaś. poza tym <3 lakier OPI za nazwę i za kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Etno bardziej kojarzy się z kształtami niż kolorami :P Zresztą dla mnie motywy etno i aztec są bardzo zbliżone do siebie.

    Bardzo mi się podoba to co stworzyłaś, sporo mizernej roboty. Kolorystyka również mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, zarówno kolory, wzór jak i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorki bardzo fajne, ale kolorystyka zupełnie nie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :OOOOO Kocie! To jest przecudowne!:) Bardzo delikatne i takie... dopracowane! Każdy paznokieć podoba mi się na maksa i nie mogę się zdecydować na 'najlepszy'. ŚWIETNE *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      cieszę się ogromnie, że się podoba, bo był robiony z lekką spinką na godzinę przed wyjściem do pracy :)

      Usuń
  8. właśnie wyszło doskonale! ;)
    wyobrażam sobie taką etno spódnicę i kapelusz słomkowy z dużym rondem do tych paznokci. ahh idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałaś świetne skojarzenie :) cudownie Ci wyszło !!! ile szczegółów :D wow !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Genialne wzory, kolory, dokładność, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. super :) a najbardziej podobają mi się środkowy i kciuk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! I kolory świetnie pasują. Chyba chciałaś na złość pokazać co potrafisz po koronce :D:D Jeszcze raz mówię piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam