Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Urocze buteleczki

Kiedy zobaczyłam te śliczne buteleczki z nakrętkami z panoramą miast, moja pierwsza myśl to: "Mieć wszystkie kolory"!
Bo w stadku muszą się naprawdę genialnie prezentować.
Mowa o lakierach firmy VOLLARE z serii "CITY".
Kiedy je zobaczyłam, troszkę mi się skojarzyły z serią MNY Maybelline.
Tyle że są ładniejsze! :)



 Tutaj porównanie (akurat była promocja w Rossmannie i dałam 6.99,- za MNY)
Wszystkie razem. Jak zauważyłam, nie tylko ja mam takie skojarzenia porównawcze. Za to udało mi się, bo CITY kupiłam za 2.99,-, a na którymś blogu znalazłam cenę 3.5o,- :)

Myślę, że skoro zrobili taką serię, mogli każdemu kolorkowi nadać nazwę miasta. Ma naklejce z frontu wymienili New York, Berlin, Paris, London, Warsaw, Prague, Kyiv, Oslo, Munich, Tokyo, Madrid, Barcelona, Los Angeles, Moscow oraz Sydney. Fajnie by to się wtedy komponowało. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam