Obserwatorzy

czwartek, 16 sierpnia 2012

Spokojnie

Na kilku blogach widziałam nudziaki i mi się zatęskniło do mojego.
W końcu ile można nosić neony i inne oczojebne kolory?

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstw Wibo Express growth nr396
1 warstwa Essence nail art special effect! 11 "Disco disco"
1 warstwa Pierre Rene Nail Expert 3in1 Action nr20
(Niestety, jeszcze tego samego dnia pokiereszowałam sobie lewą dłoń, Seche mi się kończy a dopiero w przyszłym miesiącu będę mogła kupić kolejną buteleczkę i już widzę, jak ciężko jest bez niego. Pierre sechł długo a całość pozostała miękka nawet godzinę! po aplikacji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam