Obserwatorzy

środa, 24 grudnia 2014

Zimowo

Chciałabym z całego serduszka życzyć Wam
Spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia
Dużo pozytywnej energii, pomysłów, szczęścia i siły do walki z przeciwnościami.

Wesołych Świąt życzy K.O.T.

A na paznokciach zdobienie, z którym pojechałam do Rodzinnego Domu. Mam nadzieję, że wytrzyma 3 dni...
Pierwszy raz robiłam stemplowe naklejki. Muszę dojść z nimi do wprawy, ale metoda mi się podoba :)
Kciuk lewej dłoni - tu ptaszek wyszedł bardzo ładnie
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
1 warstwa Golden Rose Rich Color nr124
1 warstwa AllePaznokcie Lakier Holograficzny nr1
Wzorek:
Płytka:
BM-Ho2
Lakier:
Golden Rose Rich Color nr16
Naklejka ptaszek:
Płytka:
BM-Ho2
Lakiery:
Softer nr1
Golden Rose Rich Color nr35
Golden Rose Rich Color nr24
Golden Rose Rich Color nr113
Golden Rose Rich Color nr131
1 warstwa Poshe

Buziaki!

1 komentarz:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam