Obserwatorzy

sobota, 20 grudnia 2014

Czarne koraliki

Ostrzegałam? No własnie :)
Kolejny gradient.
To zdobienie tak mi się podoba, że co chwila spoglądam na dłonie.
Ze wzorkiem całopaznokciowym już chyba troszkę lepiej. Nie jest idealnie prosto ale reż nie ma takiej tragedii jak ze sweterkiem. :)
Ubolewam, że motyw jest za mały na moje kciuki, cóż, bywa.
Od lewej: 35/28/1o3
Użyłam:
Gradient:
Golden Rose Rich Color nr103
Golden Rose Rich Color nr28
Wzorek:
Płytka:
XY19
Lakier: 
Golden Rose Rich Color nr35
1 warstwa Poshe

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt mi się podoba, choć mnie osobiście brakowałoby cierpliwości :))))
    U mnie małe rozdanie z marką Kallos - jeśli masz ochotę zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale oryginalnie zestawiłaś kolory.. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam